نوبخت اعلام کرد؛

احتمال افزایش منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با وجود تمامی مشکلات، در لایحه بودجه سال ۹۹ اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۱۱۰۱۳۹
نوبخت

به گزارش ایبِنا، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این پرسش که اگرچه دولت با کمبود منابع روبرو است، اما آیا تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان می‌تواند تاثیر محسوسی در همسان سازی حقوق بازنشستگان داشته باشد؟ گفت: مجلس در سال جاری برای همسان سازی حقوق بازنشستگان ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرد که دولت از اختیار خود استفاده کرده و این رقم را به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش داد تا حقوق بازنشستگان افزایش مناسبی پیدا کند.


وی افزود: با وجود تمامی مشکلات، در لایحه بودجه سال ۹۹ نیز اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده و در صورت امکان و معرفی منابع جدید توسط مجلس، دولت از افزایش اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان استقبال می کند.


حقوق کارمندان در سال‌های گذشته بیش از نرخ تورم افزایش یافت


عضو کابینه دوازدهم در گفتگو با خانه ملت درباره افزایش حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار داشت: براساس قانون افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم باشد به همین دلیل در سال های گذشته حقوق کارمندان بیش از نرخ تورم افزایش یافت تا قدرت خرید بیشتر شود.


افزایش وام ازدواج در سال ۹۹ در دستان بانک مرکزی


رییس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این پرسش که نمایندگان خواستار افزایش وام ازدواج در سال ۹۹ هستند آیا دولت منابع کافی را برای این امر را دارد، تصریح کرد: این مسائل مربوط به بانک مرکزی است و ما نمی توانیم تکلیف مالایطاق کنیم.


برچسب ها: حقوق بازنشستگان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر