معامله ۲۲ هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

۵۳۰ هزار و ۱۹۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال در هفته منتهی به ۵ دی ماه، در بازار فیزیکی بورس کالا مورد داد و ستد قرار گرفت.
کد خبر : ۱۱۰۱۴۸
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا ۱۶۷ هزار و ۶۰۳ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال معامله شد. همچنین در این تالار ۱۰۹ هزار و ۶۹۱ تن فولاد، ۳ هزار و ۴۸۰ تن مس، ۳ هزار و ۸۸۰ تن آلومینیوم، ۱۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲ کیلوگرم شمش طلا، ۵۸۰ تن شمش روی و ۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.


افزون بر این، در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۵۹ هزار و ۶۹۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۹۲ هزار و ۴۲۹ تن قیر، ۱۳۳ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم، ۷۹ هزار و ۹۹۸ تن مواد پلیمری، ۱۰۰ تن لوب کات، ۳۵ هزار و ۱۹۴ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۳۱۰ تن عایق رطوبتی، ۳ هزار و ۶ تن روغن پایه و ۱۳ هزار تن گوگرد معامله شد و در بازار فرعی بورس کالا هم طی هفته مذکور معامله ۲ هزار و ۸۹۰ تن انواع کالا را تجربه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر