08 دی 1398 - 08:43
رئیس هیأت مدیره بانک دی؛

برای دستیابی به رشد پایدار باید تعالی رابه عادت روزانه تبدیل کنیم

رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعبه خرم آباد بر لزوم آمادگی همکاران در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی تاکید کرد.
کد خبر : ۱۱۰۱۵۲
برای دستیابی به رشد پایدار باید تعالی را به عادت روزانه تبدیل کنیم

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در  حاشیه افتتاح دو باب مدرسه شهدای بانک دی در مناطق سیل زده استان لرستان به همراه جمعی از مدیران بانک در سفر به این استان از شعبه خرم آباد بازدید کرد.


بر اساس این گزارش، رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان این بازدید با اشاره به رویکرد بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: یکی از نمودهای همدلی و همکاری در بانک را می توان در یکپارچگی و سرعت عمل گروه مالی دی در کمک به مناطق زلزله زده و سیل زده کشور مشاهده کرد به گونه ای که در   کوتاه ترین زمان ممکن علاوه بر ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران برای این مناطق، مقدمات ساخت شش مدرسه نیز در استان های کرمانشاه، گلستان و لرستان فراهم شد و بانک دی به عنوان نخستین بانک مدرسه ساز در مناطق سیل زده موفق شد به مردم این خطه خدمت رسانی نماید.


وی افزود: یکپارچگی و سرعت عمل، رمز مشتری مداری و موفقیت در صنعت بانکداری است و امیدوارم ترویج این روحیه علاوه بر توسعه اقدامات اجتماعی بانک در حیطه تحقق چشم انداز ترسیم شده در بازاریابی مشتریان هدف و خدمت رسانی شعب به مشتریان نیز سرلوحه عملکرد همکاران قرار گیرد تا با جلب رضایت مشتریان حرکت بر مدار تعالی و رشد پایدار بانک ادامه پیدا کند.


رئیس هیئت مدیره بانک دی در ادامه با اشاره به حضور بانک در جایزه تعالی سازمانی در سال جاری تصریح کرد: هدف نهایی هر سازمانی از پیاده سازی مدل های سرآمدی، استانداردها و نظام های مدیریت کیفیت، نهادینه کردن کار تیمی و دستیابی به رضایت ذینفعان و قرار گرفتن در مسیر رشد پایدار است که این مهم جز از طریق پایبندی و تعهد نیروی انسانی سازمان به الزامات و آموزه های این استانداردها و تبدیل آن به عادت روزانه در زندگی شغلی و شخصی محقق نمی شود.


وی با اشاره به مفاهیم و منطق تعالی و تاثیر آن در سازمان افزود: مدل تعالی مبتنی بر تجربه گرانبهای سازمان های موفق دنیا است که بهره گیری از آن زمینه یادگیری و بهره مندی از این تجربیات را به آسانی برای ما فراهم می کند به گونه ای که با تأملی در رهنمودهای آن به خوبی می توان دریافت که هدف بنیانگذاران این مدل سوق دادن سازمان ها به سمت یادگیری و بهبود مستمر و ایجاد تعادل میان سازمان، جامعه و گروه های ذینفع است.


رئیس هیئت مدیره بانک دی با تاکید بر لزوم آشنایی همکاران شعب با مدل تعالی سازمانی تصریح کرد: مدل تعالی سازمانی در صورتی که به درستی به کار گرفته شود ابزار کارآمدی است که می تواند مفاهیم و ارزش های بنیادین مدل، اجرای صحیح برنامه های استراتژیک، یادگیری سازمانی و بهبود مداوم را در سازمان نهادینه کرده و حرکت در مسیر تحقق اهداف بانک و رضایت ذینفعان کلیدی را تضمین کند.


سهم دینی در پایان با آرزوی موفقیت برای بانک در جایزه تعالی سازمانی از تلاش های همکاران شعبه خرم آباد در تحقق اهداف بانک تقدیر کرد. گفتنی است در این بازدید جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات، مسعود الویریان، رئیس اداره امور شعب، نوروز ساقلی، رئیس اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی و منصور مشورت، رئیس اداره مهندسی و املاک نیز حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر