رییس کل بیمه مرکزی عنوان کرد؛

افزایش ضریب نفوذ بیمه با تمرکز بر نوآوری در افزایش سود

رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: اگر صنعت بیمه در بخش سرمایه‌گذاری و تمرکز بر افزایش سود، نوآوری کند افزایش ضریب نفوذ بیمه دور از دسترس نخواهد بود.
کد خبر : ۱۱۰۲۴۷
سلیمانی

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از شرکت بیمه سینا ضمن اعلام این مطلب افزود: سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه باید به گونه‌ای باشد که سود ناشی از آن جذابیت کافی را برای بیمه‌گذاران ایجاد کند.


رییس شورایعالی بیمه با تاکید بر اهمیت بهره‌گیری از فن آوری و دانش دیجیتالی در تمامی فعالیت‌های بیمه‌ای، تصریح کرد: تعامل تنگاتنگ واحدهای آی تی و حوزه فنی می‌تواند زمینه همگانی سازی محصولات بیمه‌ای را فراهم کند.


انحصارگرایی در بخش فن‌آوری به سود صنعت بیمه نیست


وی خاطرنشان کرد: انحصارگرایی در بخش فن‌آوری به سود صنعت بیمه نیست و باید به سمتی پیش برویم که درهای این صنعت به روی تمامی مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات یکپارچه الکترونیکی باز باشد.


سلیمانی افزود: توسعه بیمه های زندگی با الگوسازی دیجیتالی و شفافیت در ارائه اطلاعات بیمه نامه به بیمه گذاران از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد شد. رییس کل بیمه مرکزی، پرداخت به موقع و دقیق تعهدات شرکت‌های بیمه در خصوص خسارات بیمه‌گذاران را عالی‌ترین جلوه رضایتمندی مردم دانست و افزود: سرمایه صنعت بیمه اعتماد مردم است و باید با ایفای تعهدات خود به بیمه‌گذاران از این سرمایه بزرگ صیانت کنیم.


رییس شورایعالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود از صنعت بیمه به عنوان صنعتی در مسیر توسعه یاد کرد و گفت: جمع آوری پول‌های خُرد مردم بهترین روش برای افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه است و با تداوم این روند صنعت بیمه می‌تواند به یکی از مهمترین منابع تامین مالی کشور مبدل شود.


وی تاکید کرد: صنعت بیمه باید این باور را در خود تقویت کند که می‌تواند به یکی از ستون‌های تامین مالی کشور مبدل شود و در سایه این باور است که صنعت بیمه به صنعتی تعیین کننده و کلیدی تبدیل خواهد شد.


سلیمانی در پایان بر ضرورت تعامل صنعت بیمه و نهادهای مرتبط اعم از وزارت بهداشت و راهنمایی و رانندگی سخن گفت و از تمامی شرکت‌های بیمه خواست تا با هم افزایی سازنده به اعتبار و توانمندی صنعت بیمه کمک کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر