14 دی 1398 - 15:34

دستورالعمل پرداخت وام مسکن ۲۴۰ میلیونی ابلاغ شد

آیین‌نامه اعطای وام ۲۴۰ میلیون تومانی تسهیلات خرید یا ساخت مسکن از امروز به شعب بانک مسکن ابلاغ شده و مشتریان می‌توانند با خرید اوراق، از این تسهیلات استفاده کنند.
کد خبر : ۱۱۰۳۵۲
مسکن

به گزارش خبرنگار ایبِنا، افزایش سقف تسهیلات مسکن از محل اوراق در یک هزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شورای پول و اعتبار تصویب شد و از صبح امروز آئین نامه تسهیلات خرید مسکن با سقف‌های جدید به شعب بانک مسکن ابلاغ شده و قابل دریافت است.


سقف جدید تسهیلات در تهران برای متقاضیان فردی ۱۰۰ میلیون و برای زوجین ۲۰۰ میلیون تومان است، همچنین وام جعاله نیز بنابر مصوبه شورای پول و اعتبار از ۲۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است که بنابراین متقاضیان تسهیلات فردی و زوجین در تهران می‌توانند مجموعاً ۱۴۰ و ۲۴۰ میلیون تومان وام خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن دریافت کنند.



این سقف جدید در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر ۸۰ میلیون انفرادی و ۱۶۰ میلیون تومان برای زوجین است که با وام جعاله ۴۰ میلیون تومانی به ۱۲۰ و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید. متقاضیان فردی و زوجین ساکن سایر مناطق شهری نیز در جدیدترین ارقام تسهیلات خرید مسکن می‌توانند به ترتیب ۶۰ و ۱۲۰ میلیون تومان و با ترکیب وام جعاله، ۱۰۰ و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات خرید یا ساخت مسکن از محل اوراق حق تقدم دریافت کنند.


نرخ سود این تسهیلات ۱۷.۵ درصد با بازپرداخت حداکثر ۱۲ ساله و نرخ سود تسهیلات جعاله نیز ۱۸ درصد با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله است و متقاضیان دریافت وام باید برای هر ۵۰۰ هزار تومان یک برگ اوراق خریداری کنند.

برچسب ها: وام مسکن جعاله
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر