14 دی 1398 - 17:25

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت شهادت سردار دل ها

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست متجاوزان آمریکایی پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۱۱۰۳۵۷
پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در این پیام آمده است:
با یاد و نام شهیدان که با نثار جانشان به ما جان دادند.
خبر شهادت سردار دل ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمر ارزشمند خود را در راه دفاع از اسلام، مستضعفان عالم و حریم ولایت سپری کرده و الگویی از وفاداری و بصیرت و ایثار بود، موجی از اندوه را در دل همه هممیهنان و همه حق جویان جهان برانگیخت.
بی شک وی که نقش تأثیرگذاری در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشت و در نابودی جنایتکاران داعش و ایجاد شکست و تزلزل در پایه های بنای صهیونیسم و استکبار جهانی قهرمان بی بدیلی بود، آخرین فرمانده فداکار این راه نیست و شاگردان مکتب شهادت پرچم حق جویی او را بر دوش داشته و خواهند داشت.
روضه رضوان تنها جایگاهی است که شهیدان راه حق در آن آرام خواهند گرفت و این همانا وعده خداوند متعال است، شهید حاج قاسم به آرزوی دیرینه اش رسید و روح بلندش در جوار حضرت حق در کنار سایر همرزمان شهیدش به آرامش ابدی رسید و حقیقتاً ثابت کرد که بهشت را به بها دهند نه به بهانه.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف و همیشه در صحنه، خانواده محترم و معزز شهدا بخصوص این شهید والامقام، عزت، سربلندی و موفقیت همه رزمندگان اسلام را در ادامه و پشتیبانی از این راه و هدف مقدس از خداوند متعال خواستارم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر