15 دی 1398 - 16:27

شعب و واحدهای منتخب بانک‌های خصوصی فردا باز است

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: شعب و واحدهای منتخب ستادی خارج از مسیر تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی که از سوی هریک از بانک تعیین خواهد شد، فعالیت خواهند داشت.
کد خبر : ۱۱۰۳۸۷
شعبه بانک

محمدرضا جمشیدی، دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در گفتگو با ایبِنا خبر داد: ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت مظلومانه سردار بزرگ اسلام، شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی باستحضار می رساند با توجه به تصمیم اخیر هیات دولت و همچنین با توجه به تسلی دل کارکنان بانکها و موسسات اعتباری جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر باشکوه آن عزیز بزرگوار، فردا روز دوشنبه مورخ ۱۶ بهمن ۹۸ شعب و ستاد بانک‌ها و موسسات اعتباری مستقر در استان تهران تعطیل است.


وی افزود: به منظور ایجاد امکان انجام کارهای ضروری بانکی مشتریان در این استان، شعب و واحدهای منتخب ستادی خارج از مسیر تشییع که از سوی هریک از اعضا تعیین خواهد شد، فعالیت خواهند داشت.


جمشیدی تاکید کرد: برهمین اساس روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۸ با توجه به ادامه عزاداری مردم و تشییع وجود مبارک شهید مظلوم در استان کرمان، شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در استان کرمان با تعیین شعب کشیک تعطیل خواهند بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها