وزیر امور اقتصادی و دارایی:

صنعت بیمه باید میادین جدید و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را کشف کند

وزیر اقتصاد بابیان اینکه صنعت بیمه باید میادین و ظرفیتهای جدید سرمایه‌گذاری راکشف کند، گفت:این صنعت باسختی‌های زیاد از بحران‌های بسیاری عبور کرده وهم اکنون در فضایی امن وآرام به ارائه خدمات می‌پردازد.
کد خبر : ۱۱۰۴۳۵
بیمه ایران

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، فرهاد دژپسند که صبح امروز (سه‌شنبه) و در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بیمه ایران سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه کشور تاکنون میادین گوناگونی را گشوده است که طرح بیمه همگانی حوادث از مهمترین آنها به شمار می‌رود هر چند هنوز میدان‌های کشف نشده‌ای وجود دارد که باید در مسیر کشف آنها حرکت کنند.


وی با تاکید بر رضایتمندی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از عملکرد صنعت بیمه در خصوص پوشش خسارات طبیعی اخیر، خاطرنشان کرد: رییس جمهور در چند گفت‌وگوی عمومی خود از خدمات صنعت بیمه قدردانی کرده که این امر نشانه توفیق دکتر سلیمانی و همکاران ایشان در بیمه مرکزی و همچنین فعالان این صنعت به شمار می‌رود.


دژپسند از ضرورت جذب سرمایه‌گذار در صنعت بیمه به عنوان یک استراتژی مهم یاد کرد و گفت: تحول سازمانی در صنعت بیمه و ارائه مدل‌های جدید برای جهش اقتصادی می‌تواند سرمایه‌گذاران را برای حضور بیشتر در صنعت بیمه ترغیب و تشویق کند.


وی ایجاد محیط امن و فضای آرام را لازمه توسعه صنعت بیمه دانست و اظهار داشت: خوشبختانه صنعت بیمه در بازار سرمایه نقش متمایزی دارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق مسیر توسعه‌ای خود را هموارتر کرده و وسعت ببخشد.


وزیر امور اقتصادی و دارایی از شرکت بیمه ایران به عنوان یک سرمایه مهم ملی نام برد و با اشاره به قدمت شرکت بیمه ایران به ضرورت نوشوندگی این شرکت در راستای الگوسازی برای سایر شرکت‌های بیمه‌ای، تاکید کرد و افزود: بیمه ایران باید با تکیه بر نیروهای مبتکر در مسیر بالندگی و نو شدن قرار بگیرد و سهم خود را از بازار اقتصادی کشور افزایش بدهد.


گفتنی است در آغاز این نشست ذکر نوحه‌ای برای شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید قاسم سلیمانی قرائت شد و در همین راستا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از سردار سلیمانی به عنوان دارنده مرتبه ارض و سما یاد کرد و با برشمردن گوشه‌هایی از عظمت این شهید، گفت: حیات و ممات سردار شهید سپهبد سلیمانی منشا خیر بوده و همچنان زمینه ساز خیر خواهد بود.


پیش از سخنان وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد رضایی مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران استراتژی‌های دوازده‌گانه این شرکت را تشریح کرد و سپس محسن پورکیانی مدیرعامل پیشین بیمه ایران با قدردانی از وزیر اقتصاد، رییس کل بیمه مرکزی و کارکنان شرکت بیمه ایران، توفیق تیم جدید مدیریتی را از درگاه خداوند منان آرزو کرد.


گفتنی است در این مراسم غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل، معاونان وزیر اقتصاد، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و جمعی از مدیران صنعت بیمه و کارکنان شرکت بیمه ایران حضور داشتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر