17 دی 1398 - 17:27
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت:

دریافت پیامک رمز دوم پویا هزینه ای برای مشتری ندارد

شمسی نژاد گفت: دریافت رمز دوم پویا پیامکی در سامانه هریم با فشردن دکمه درخواست رمز یکبار مصرف در صفحات پرداخت اینترنتی در تمامی بانک‌ها ایجاد می شود و کاملا رایگان است.
کد خبر : ۱۱۰۴۳۸
دریافت پیامک رمز دوم پویا هزینه ای برای مشتری ندارد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، ‌ به گفته سید سعید شمسی نژاد مهلت استفاده از رمز یکبارمصرفی که برای مشتری پیامک می شود ۱۲۰ ثانیه است. وی با تاکید بر اینکه مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت می توانند از طریق همراه بانک و اینترنت بانک، رمز پویای خود را فعال کنند، اظهارداشت: همچنین مشتریان این بانک می توانند با ارسال چهار رقم آخر کارت بانکی خود به شماره ۲۰۰۰۴۷۴۷، رمز دوم پویا را با اعتبار ۱۲۰ ثانیه دریافت کنند.

کارمزد خدمات پیامکی بانک قرض الحسنه رسالت بر اساس تراکنش محاسبه می شود. عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت همچنین با بیان اینکه کارمزد خدمات پیامکی این بانک بر اساس تعداد تراکنش های فرستاده شده برای هر حساب محاسبه می شود، گفت: این بانک بر اساس استعلام از اپراتورها  بابت پیامک های دریافتی موفق هر مشتری، به ازای هر تراکنش مبلغ پیامک را به صورت فصلی و در چارچوب قوانین بانک مرکزی ج. ا.ا. دریافت می کند. ‌


وی همچنین ادامه داد: دریافت هزینه پیامک کوتاه مبنی بر تعداد تراکنش ها، عادلانه و به نفع مشتری است.  به طوری که مشتریانی که پیامک خود را فعال نکرده اند، نباید پرداختی داشته باشند و بالطبع افرادی که تراکنش بیشتری دارند قطعا رقم پرداختی بیشتری خواهند داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر