19 دی 1398 - 09:14

بازار ارز با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد که بازار ارز با آرامش به تخلیه شوک‌های سیاسی خود ادامه می‌دهد و مردم نباید دارایی خود را در معرض ریسک قرار دهند.
کد خبر : ۱۱۰۴۸۳
دکتر همتی

به گزارزش ایبِنا، عبدالناصر همتی در یادداشتی با اشاره به مقاومت و دلیری ملت ایران که توطئه همه جانبه و فشار حداکثری را به شکست کشیده است، ادعای افزایش تحریم ها یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارندونشانه مهمی است از اینکه، آنچه تاکنون کرده اند با شکست مواجه شده است.


رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد:بانک مرکزی، درخط مقدم جبهه مقاومت اقتصادی، با کمک دولت وسایر ارکان نظام، شرایط را به گونه ای مدیریت کرده است که خنثی شدن تلاشهای آمریکا درفشار حداکثری گواه آن است. بانک مرکزی، با قدرت بیشتر وباتدبیر لازم تلاش خود را برای خنثی سازی هرگونه تلاش برای بی ثباتی بازارها خواهد کرد.  


همتی  افزود :اطمینان دارم، مدیریت علمی و دقیق بازارها تا کنون موفق بوده و لذا با قوت ادامه پیدا خواهد کرد. بانک مرکزی سیاست های پولی و ارزی موردنظر خود برای کمک به رشد اقتصادی و کنترل تورم را در ادامه سال جاری و سال آینده عملیاتی میکند.  


وی ادامه داد: لایحه بودجه ابزارهای مناسبی را برای تحقق این اهداف پیش بینی کرده است و این اقدامات کمک لازم به کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را خواهد کرد.  


رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد:همانگونه که قبلاً اعلام کردم، بازار ارز همچنان با آرامش به تخیله شوکهای سیاسی خودادامه می دهد ومردم عزیز نیز دریافته اند که نبایداجازه سودجویی به فرصت طلبان در این بازار بدهند ودارایی خود را درمعرض ریسک آن قراردهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر