22 دی 1398 - 13:25
مدیرعامل پست بانک ایران:

بانکداری‌دیجیتال بر استراتژی و فرهنگ‌سازمانی بانک تأثیرگذار است

بانکداری دیجیتال بر استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک تأثیرگذار است که در این راستا باید همه ارکان بانک با موضوع درگیر و در شکل‌گیری نقشه راه بانکداری دیجیتال مشارکت لازم را داشته باشند.
کد خبر : ۱۱۰۵۴۸
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک درجلسه شورای مدیران ضمن تأکید به استفاده از مدل بانکداری دیجیتال در سطح بانک گفت: بانکداری دیجیتال بر استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک تأثیرگذار است که در این راستا باید همه ارکان بانک با موضوع درگیر و در شکل‌گیری نقشه راه بانکداری دیجیتال مشارکت لازم را داشته باشند.


وی در ادامه با اشاره به ابلاغ هدف سپرده‌ای سال ۱۳۹۹ بانک افزود: با توجه به ابلاغ این مهم به واحدهای اجرائی، لازم است مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق تهران برنامه‌ریزی لازم جهت رسیدن به آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و سایر واحدهای بانک نیز متناسب با این هدف تعیین شده برنامه ریزی های لازم را بعمل آورند.


همچنین وی ضمن استماع گزارش‌های مدیران حاضر در جلسه، رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود. گفتنی است: درجلسه مذکور که با حضور مدیران امور و روسای ادارات ستادی بانک برگزار شد، گزارش‌های مربوطه درخصوص تحلیل درآمدها و هزینه‌های بانک، مدل سودآوری، ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی براساس برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده و روند ارزیابی و امتیازدهی به واحدها و دیگر اقدامات انجام شده ارائه گردید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر