22 دی 1398 - 14:14
در ۹ ماهه ۹۸ صورت گرفت؛

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن

مدیر امور اعتباری بانک مسکن روند تسهیلات‌دهی آن بانک را در بخش مسکن و غیر مسکن در نه ماهه نخست سال‌جاری اعلام کرد.
کد خبر : ۱۱۰۵۵۲
مسکن

به گزارش ایبِنا، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک‌ مسکن، تسهیلات پرداختی بانک مسکن در ۹ ماه نخست سال ۹۸ را اعلام کرد و گفت: بانک مسکن در مجموع در ۹ماه نخست سالجاری در بخش‌های ساخت، خرید و فروش اقساطی ناشی از مشارکت در بخش‌های مسکن و غیر از مسکن به ۲۳۲ هزار و ۷۲۱ واحد تسهیلات به میزان ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده است.


مدیرامور اعتباری بانک مسکن ادامه داد: در بخش ساخت به ۳۱ هزار و ۲۰۰ واحد به میزان بیش از ۳ هزار میلیاردتومان پرداخت شده است. به گفته علمداری، در بخش خرید نیز بانک مسکن در ۹ماهه نخست سالجاری به ۱۰۴ هزار و ۴۰۸ واحد و به میزان ۵۳۰۰ میلیاردتومان پرداخت کرده است و در بخش فروش اقساطی ناشی از مشارکت نیز ۹۷ هزار ۱۱۳ واحد به میزان ۴ هزار میلیاردتومان پرداخت شده است.


وی تصریح کرد: ارایه تسهیلات بانک مسکن به ساخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد ۴۶ درصد و در میزان مبلغ ۵۱ درصد رشد داشت. علمداری گفت: تسهیلات خرید در ۹ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد و میزان مبلغ کاهش و تسهیلات ساخت و فروش اقساطی ناشی از مشارکت در میزان و تعداد رشد را تجربه کرده است.


مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد: تسهیلات خرید کاهش اما ساخت، تولید و مشارکت افزایش یافته است. به گفته وی،  بانک مسکن به غیر از مسکن در سایر بخش های غیر از مسکن به عنوان نمونه در بخش های صنعت و آزادراهی وام پرداخت می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر