24 دی 1398 - 10:18

بانک مرکزی: دلار یکساله ۱۶.۵ درصد ارزان شد

متوسط نرخ دلار در آبان ماه ٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۵۱۳ تومان بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۱۱۰۶۰۳
دلار

به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فروش یک دلار آمریکا در آبان ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۵۱۳ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۰.۹ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکا در ماه مذکور به ترتیب ۱۱ هزار و ۱۴۶ تومان و ۱۲ هزار و ۳۳۷ تومان بوده است.


همچنین در ابان ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۲ هزار و ۷۲۵ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۱.۱ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۱۹.۸ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۲ هزار و ۴۲۷ تومان و ١۳ هزار و ۵۰۲ تومان بوده است.


در هشت ماه اول سال ٩٨ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۳۱ تومان و ۱۴ هزار و ۱۰۲ تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۷ دلار آمریکا ۲۲.۸ درصد و یورو ۱۸.۱ درصد افزایش یافت. متوسط قیمت فروش سایر ارزهای عمده در جداول زیر نشان داده شده است.




برچسب ها: بانک مرکزی دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر