25 دی 1398 - 09:24

نصب کیوسک‌های چندمنظوره سداد در جایگاه‌های سوخت

مدیر پروژه سوخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پایلوت و راه اندازی ۱۰۰ دستگاه کارتخوان دومنظوره جدید با سوئیچ و برند سداد در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۰۶۳۱
سداد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مدیر پروژه سوخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پایلوت و راه اندازی ۱۰۰ دستگاه کارتخوان دومنظوره جدید با سوئیچ و برند سداد در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان خبر داد و گفت: به دنبال همکاری مشترک پرداخت الکترونیک سداد با شرکت پیدو به زودی در استان های البرز، قم و همدان هم نصب کیوسک‌های چندمنظوره پرداخت در جایگاه های سوخت انجام می‌پذیرد. 


علیرضا حاجی جباری، مدیر پروژه سوخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به هدفگذاری این شرکت در راه اندازی کیوسک‌های جدید گفت: این کارتخوان ها به صورت "کیوسک جایگاهی" و "متصل به نازل" روی جایگاه های عرضه سوخت در حال نصب هستند و به زودی بر روی ماشین های سوخت‌رسان و جایگاه‌های سیار شرکت پیدو نیز نصب خواهند شد و پس از دوره پایلوت برای سایر متقاضیان نیز قابل نصب و بهره برداری می باشد.


وی با بیان اینکه از مهم ترین اقدامات سداد در حوزه سوخت علاوه بر نصب کیوسک های چندمنظوره پرداخت در جایگاه های سوخت، یافتن بازارهای جدید و معرفی مشتریان مطرح و بزرگ به بانک ملی ایران است، ادامه داد: به همین منظور کارگروهی را با عنوان کارگروه سوخت در بانک ملی ایران با همکاری اداره کل بازاریابی و امور مشتریان تشکیل شده تا طی جلسات ماهانه، اتفاقات حوزه سوخت و نیازهای متقابل در این کسب و کار را بررسی و شناسایی نموده و درباره راهکارها تصمیم سازی نماید.


لازم به ذکر است که سداد ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت زیرسازگان تکین، در فراخوان هوشمندسازی جایگاه های عرضه CNG مشارکت دارد. در این توافق، سداد جایگاه های سوخت را در چارچوب هوشمندسازی ، مجهز به کیوسک های پرداخت الکترونیک می کند و نیز قابلیت پرداخت از طریق کیف پول را به آنها می‌افزاید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر