مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

سازمان مرکزی تعاون روستایی در مسیر نوسازی ساختار نوزایی

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: سازمان مرکزی تعاون روستایی در مسیر نوسازی ساختار نوزایی ماهیت خدمات رسانی قرار دارد.
کد خبر : ۱۱۰۶۵۱
شیرزاد

به گزاش ایبِنا، کنگره ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نظام صنفی کشاورزی، مدیران عامل اتحادیه های مرکزی، اتحادیه های تعاونی روستایی استانها و مدیران عامل اتحادیه های تعاونی تولید و سهامی زراعی استان ها با حضور سرپرست محترم وزارت جهاد کشاورزی، معاونین وزیر، روسای سازمان های تابعه و جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.


حسین شیرزاد در این خصوص اظهار داشت: سازمان مرکزی تعاون روستایی دو سال پیش در چنبره خصوصی سازی بود و زیرساخت های در حال استهلاک کامل، ظرفیت های نیروی انسانی ساختارش در خطر انهدام بود از این رو ما در راستای برطرف شدن این خطرات جلسات مهم و تکنیکالی را با اتحادیه مرکزی در جهت پروسه تشریفات افزایش سرمایه برگزار کردیم. به همین دلیل سرمایه سازمان از ۸۰۰ میلیون تومان به ۷۵۷ میلیارد تومان رسید. ساختارهای کنترل، نظارت و بازرسی را احیا و نوسازی نمودیم.


رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: در حال حاضر سازمان یکی از ۱۰ شرکت هزار میلیاردی ایران است که افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود و با این شرایط دیگر کسی به فکر خصوصی سازی یک شرکت هزار میلیاردی نیست، بنابراین ما برای همیشه از خطر خصوصی سازی و مشکلاتی که در ۱۰ سال اخیر گرفتارش بودیم رها شدیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر