رشد ۳۵۳۲ واحدی نماگر بورس

شاخص بورس با رشد ۳۵۳۲ واحدی در پایان معاملات روز جاری به ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد رسید.
کد خبر : ۱۱۰۶۵۵
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.


افزایش شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۵۳۲ واحد رشد معادل ۰.۸۹ درصد به ۳۹۹ هزار و ۴۴۵ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۹۴۵ واحد افزایش معادل ۰.۸۹ درصد به ۱۰۶ هزار و ۸۷۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۴۲۷ واحد رشد معادل ۱.۱۸ درصد به ۱۲۲ هزار و ۱۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۹۵۲ واحد افزایش، معادل ۱.۱۸ درصد به ۸۱ هزار و ۴۶۹ واحد، شاخص آزاد شناور با ۵۶۴۲ واحد کاهش، معادل ۱.۲۲ درصد به ۴۶۹ هزار و ۹۹۷ واحد، شاخص بازار اول با ۲۵۱۳ واحد افزایش معادل ۰.۸۸ درصد به ۲۸۶ هزار ۹۷۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۴۲۶ واحد رشد معادل ۰.۹۱ درصد، به ۸۲۷ هزار و ۳۷۷ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۵ نماد « اخابر با ۴۱۹ واحد، وبملت با ۳۹۳ واحد، فملی با ۳۵۷ واحد، نوری با ۱۷۲ واحد و خودرو با ۱۶۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


رشد شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات کاغذ با ۴۳۳۰ واحد صعود معادل ۴.۳۶ درصد به ۱۰۳ هزار و ۷۰۲ واحد، سایر معادن با ۳۳۷۹ واحد افزایش معادل ۳.۶۰ درصد به ۹۷ هزار ۲۱۵ واحد، خودرو ۲۰۴۵ واحد رشد معادل ۳.۵۸ درصد به ۵۹ هزا رو ۲۳۹ واحد، اداره بازارهای مالی ۱۰ واحد افزایش معادل ۳.۱۵ درصد به ۳۵۱ واحد، بانکها با ۴۹ واحد رشد، معادل ۲.۸۰ درصد به یک هزار و ۸۰۳ واحد، منسوجات با ۱۳۵ واحد افزایش معادل ۲.۷۳ درصد به ۵ هزار و ۱۱۱ واحد، مالی با ۱۱۱۳۷ واحد رشد معادل ۲.۴۷ درصد به ۴۶۱ هزار و ۲۰۰ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «فنورد، شکربن، فنورد، غگل، وبهمن، اخابر و تکشا» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «سهگمت، غسالم، سهرمز، کترام، فپنتا، بکاب و کهمدا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۷۵ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۲۶۲ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۷۸۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر