25 دی 1398 - 15:53
قرض‌الحسنه گره‌گشای مشکلات نیازمندان؛

رشد ۱۶۵ درصدی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان هرمزگانی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان هرمزگان گفت: ۹ هزار و ۴۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتباری بیش از ۵۴ میلیارد تومان در قالب وام‌های ضروری، مسکن و اشتغال پرداخت شد.
کد خبر : ۱۱۰۶۶۴
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، کرامت ملایی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس بابیان این مطلب که اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد در عرصه‌ی خدمت‌رسانی به نیازمندان است، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌ها و اقشار بدون پشتوانه، بر اساس مؤلفه‌های کاری و اقتصادی تعریف‌شده در استان، قادر خواهد بود توانمندی‌های بالقوه در این بخش از جامعه را شکوفا نموده و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته در اقشار ضعیف را تحریک و بارور کند.


وی افزود: در ۹ ‌ماهه امسال، ۹ هزار و ۴۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتباری بیش از ۵۴ میلیارد تومان در قالب وام‌های ضروری، مسکن و اشتغال از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مددجویان و نیازمندان استان هرمزگان پرداخت‌شده است.


مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان یادآور شد: از مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده، پنج هزار و ۶۰۰ فقره آن با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان توسط صندوق امداد ولایت و سه هزار و ۸۶۰ فقره بااعتبار ۲۱ میلیارد تومان توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت‌شده است که ۶۱۵ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال هفت هزار و ۶۰۰ مورد وام ضروری و یک هزار و ۲۴۵ مورد آن وام ودیعه مسکن بوده است.


ملایی خاطرنشان کرد: مقایسه آمارها حکایت از آن دارد که در ۹ ماهه سال جاری پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی این صندوق و بانک مهر ایران به نیازمندان و محرومین از رشد ۱۶۵ درصدی برخوردار بوده است.


وی توضیح داد: علاوه بر رشد مبلغ تسهیلات پرداخت‌شده، تعداد افراد بهره‌مند از این تسهیلات نیز ۱۵۵ درصد رشد داشته است به‌طوری‌که تعداد سه هزار و ۷۱۲ مددجوی دریافت‌کننده تسهیلات در ۹ ماه نخست سال ۹۷ به نه هزار و ۴۶۰ نفر در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر