26 دی 1398 - 13:58

پیام همدردی مدیر عامل بانک رفاه به هم وطنان سیل زده

در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیل در برخی از استان های جنوبی کشور، مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی با هم وطنان سیل زده همدردی کرد.
کد خبر : ۱۱۰۶۸۹
پیام همدردی مدير عامل بانك رفاه به هم وطنان سیل زده

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


بسمه تعالی


در پی بارش های اخیر در برخی مناطق و استان‌های جنوبی کشور پهناور ایران اسلامی، متأسفانه هم میهنان شریف این استان‌ها دچار مسایل و مشکلات عدیده ناشی از جاری شدن سیلاب گشته و در شرایط دشواری به سر می‌برند؛ ضمن ابراز همدردی عمیق و تسلیت به خانواده هایی که با از دست دادن عزیزان خود در این حادثه داغدار شده اند؛ اعلام می داریم ما کارکنان شبکه بانکی به ویژه کارکنان خدوم بانک رفاه کارگران، با تمام وجود و توان همراه این عزیزان هستیم و از هیچ کوششی در کمک رسانی و همیاری فروگذار نخواهیم کرد.


حال و در این هنگامه که این عزیزان گرفتار خشم طبیعت شده و نیازمند حمایت، همیاری و مشارکت سایر هم میهنان و ملت غیور و نوع دوست هستند، با طیب خاطر و با تمام وجود به سوی این عزیزان شتافته و هر آنچه را که در توان داریم در طبق اخلاص نهاده و یاریگر ایشان هستیم و امید داریم بتوانیم اندک ذره ای از آلام آنها را فرو بکاهیم.


اهتمام داریم و مصمم هستیم با حضور همه جانبه و بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت‌های موجود، شرایط ناگوار و کانون سرد زندگی این گرانمایگان را گرمایی پر حلاوت و ماندگار بخشیم و اعلام نماییم کارکنان فهیم و نوع‌دوست بانک رفاه کارگران همسو و همراه با سایر کارکنان شبکه بانکی و نیز دوشادوش ملت قدرشناس ایران اسلامی با تمام وجود در کنار شما عزیزان ایستاده اند و شما را در گذر از این مصیبت، تنها رها نمی‌کنند.


بانک رفاه کارگران نیز در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی که برای خود متصور است از تمامی زیرساخت ها و امکانات موجود استفاده می نماید تا هرچه سریعتر هم وطنان گرفتار در سیلاب به جریان عادی زندگی باز گردند. ان‌شاءالله



اسماعیل لـله گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر