اعضای «شورای سیاست‌گذاری‌ امور آموزش در بیمه» منصوب شدند

رییس، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری امور آموزش در صنعت بیمه با ماموریت طراحی یک نظام کارامد، کاربردی و روزآمد آموزشی برای صنعت بیمه با حکم غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی معرفی شدند.
کد خبر : ۱۱۰۸۲۷
بیمه

به گزارش ایبِنا، پرویز خسروشاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی به سمت رییس ، حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به عنوان دبیر و همچنین جمعی از متخصصان بیمه ای به عنوان اعضای این شورا برگزیده شدند.
بر پایه این گزارش از جمله وظایف این شورا تعیین خط مشی ها و سیاستگذاری در کلیه امور آموزشی صنعت بیمه شامل طراحی و پیشنهاد سازمان مناسب آموزشی صنعت بیمه، تدوین برنامه ها، دوره ها و سطوح آموزشی مورد نیاز صنعت و آزمون‌های مرتبط در قالب نظام دانشگاهی و آموزش‌های عمومی و تخصصی است.


غلامرضا سلیمانی در حکمی ضمن تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌گذاری تمام امور آموزشی صنعت بیمه، خواستار طراحی یک نظام کارآمد، کاربردی و روزآمد آموزشی به عنوان یکی از مهمترین ماموریت‌های این شورا شد.


همچنین بنابر درخواست رییس پژوهشکده بیمه مبنی بر اعلام نام دو نفر از مدیران عامل بیمه‌ای، یونس مظلومی و نیما نوراللهی به انتخاب سندیکای بیمه‌گران به عنوان نمایندگان این تشکل معرفی و در جمع اعضای شورا حضور یافت.


گفتنی است؛ طراحی یک نظام کارآمد، کاربردی و روز آمد آموزشی برای صنعت بیمه مهمترین ماموریت شورای مذکور است که انتظارمی‌رود اعضا با تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌گذاری در تمامی امور آموزشی این مهم را محقق کنند.


وظایف شش گانه این نهاد عبارتند از: طراحی و پیشنهاد سازمان مناسب آموزشی صنعت بیمه؛ تدوین برنامه‌ها، دوره‌ها و سطوح آموزشی مورد نیاز صنعت و آزمون‌های مرتبط در قالب نظام دانشگاهی و آموزش‌های عمومی و تخصصی؛ نظارت و پایش مستمر بر وضعیت آموزش‌ها و آزمون‌های مورد نیاز صنعت بیمه؛ ارزیابی و ارتقاء منابع آموزشی و آزمون‌ها و هم افزایی ظرفیت‌های آموزشی و توسعه منابع انسانی صنعت بیمه.


برچسب ها: بیمه مرکزی بیمه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر