01 بهمن 1398 - 17:38
به منظور حمایت از تولید ملی انجام شد:

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

با امضای تفاهمنامه همکاری بین بانک صنعت ومعدن و شرکتاتومبیل سایپا در راستای حمایت از تولیدات ملی، این بانک اعطای تسهیلات سرمایه در گردش و گشایش اعتبار اسنادی گروه سایپا را به انجام می رساند.
کد خبر : ۱۱۰۸۸۲
تفاهم نامه بانک صنعت و معدن با سایپا

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک یاد شده ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس این تفاهمنامه همکاری اعطای مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در دستور کار این بانک قرار گرفت.


مدیر عامل بانک صنعت و معدن بیان داشت: همچنین مطابق توافق یاد شده، این بانک گشایش اعتبارات اسنادی برای شرکت سایپا به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال را بر عهده خواهد داشت. مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: تمرکز و گردش حساب های شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا و شرکت های تابعه آن در بانک صنعت و معدن و تشکیل کارگروه مشترک بین بانک و گروه سایپا برای تعریف خدمات و محصولات جدید از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.


وی گفت: تنوع و نوآوری ای که این شرکت با وجود محدودیت های اقتصادی و فنی ناشی از تحریم های ظالمانه، در محصولات خود ایجاد کرده بسیار درخور توجه است.
دکتر مهری خاطرنشان کرد: تحلیل نیاز مشتریان در توسعه بازار امر مهمی است و اقدامات انجام شده توسط این شرکت در بخش تحقیق و توسعه حاکی از نگاه بلند مدت سایپا به صنعت اتومبیل کشور می باشد.


دکتر مهری تأکید کرد: در راستای تحقق بانکداری شرکتی با حضور نمایندگانی از گروه سایپا ، سبد خدماتی مورد نظر این شرکت در بانک ایجاد و ارائه خواهد شد زیرا شرکت به تعهداتی که تاکنون در قبال بانک داشته عمل کرده و جزو مشتریان خوشنام ماست.


سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا نیز ضمن تقدیر از بانک صنعت و معدن برای حمایت های مؤثر در راستای رونق تولید در این شرکت، عنوان داشت: بدون انجام سرمایه گذاری های جدید امکان پیشبرد اهداف شرکت میسر نخواهد بود و بانک صنعت و معدن در این خصوص همواره پشتیبان بخش تولید کشور بوده است.


همچنین در حاشیه امضای تفاهم نامه یاد شده مدیر عامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیأت همراه از مرکز تحقیق و توسعه و نوآوری گروه سایپا بازدید بعمل آورد و مدیران این بخش توضیحات مبسوطی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه دادند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر