02 بهمن 1398 - 13:19

نسخه جدید همراه کارت با اضافه شدن قابلیت‌های جدید منتشر شد

نسخه جدید نرم افزار پرداخت همراه کارت با قابلیت‌هایی جدید منتتشر شد.
کد خبر : ۱۱۰۹۰۴
همراه کارت

به گزارش ایبِنا، نسخه ۴.۷ همراه کارت با اضافه شدن قابلیت‌های جدید منتشر شد. این نسخه هم اکنون از طریق سایت همراه کارت برای گوشی‌های آیفون و از طریق گوگل‌پلی و کافه بازار برای گوشی‌های اندرویدی قابل دریافت است.


قابلیت‌های جدید همراه کارت در این نسخه عبارت‌اند از:


· امکان دریافت رمز دوم پویا به صورت پیامکی


·  امکان برداشت از کیف پول


·  امکان ارسال پول کیف به کیف


·  امکان اشتراک‌گذاری رسیدهای مناسبتی


·  بهبود نمایش اطلاعات پروفایل کاربری


امکان دریافت رمز پویا به صورت پیامکی


با توجه به اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا به منظور افزایش امنیت در تراکنش‌های اینترنتی، در نسخه جدید همراه کارت گزینه‌ای تعبیه شده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند اقدام به دریافت رمز پویا از طریق پیامک کنند و سپس برای انجام تراکنش های بانکی و کارت به کارت از آن استفاده کنند.


امکان برداشت از کیف پول


با اضافه شدن این قابلیت شما می‌ توانید از کیف پول خود در همراه کارت، پول برداشت کنید. تنها نکته‌ای که در اینجا باید بدانید این است که مبلغ موردنظر حداکثر تا یک روز کاری آینده به حساب شما واریز خواهد شد و کارمزد انجام این عملیات نیز ۵۰۰۰ ریال است.


امکان ارسال پول کیف به کیف


در نسخه جدید همراه کارت شما می‌توانید از کیف پول خود به کیف پول دیگران انتقال وجه انجام دهید. لازم به ذکر است که کارمزد انجام این کار ۲۰۰۰ ریال است.


امکان اشتراک‌گذاری رسیدهای مناسبتی


یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که به اپلیکیشن همراه کارت اضافه شده است و می‌تواند از نظر بصری برای کاربران جذاب باشد، امکان به اشتراک گذاری رسیدهای مناسبتی است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر