02 بهمن 1398 - 16:54

حسین زاده: درهای بانک ملی بر روی ایده های خلاقانه باز است

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد که درهای این بانک به روی تمامی افراد و شرکت هایی که دارای فکر و ایده های نو دارند، باز است.
کد خبر : ۱۱۰۹۲۴
حسین زاده

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدرضا حسین زاده بعدازظهر امروز (چهارشنبه) و در سومین ملی شو بانک ملی اظهار داشت: از سه محصول بانک ملی که امروز با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد، ٢ محصول با همکاری شرکت سداد و دیگری با همکاری شرکت آسان پرداخت تولید شده اند.


وی با اشاره به شعار بانک ملی با محوریت اعتماد، افزود: ما شعار دیگری در داخل و بین همکاران داریم که باید سازمانی یادگیرنده باشیم و هر روز نیاز به دانش و استفاده از علم و فناوری داریم.


مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: درهای بانک ملی امروز به روی تمامی ایده ها و طرح های جدید چه از داخل بانک و چه از سوی افراد حقیقی و حقوقی باز است و ما از آنها استقبال می کنیم.


رونمایی از سه محصول جدید بانک ملی


در سومین مراسم ملی شو بانک ملی، ٣ محصول جدید این بانک با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد.


اولین محصول اپلیکیشن "هوپ" مربوط به کانون جوانه های بانک ملی است که با هدف آموزش مسائل بانکی و مالی طراحی شده است.


دومین محصول پوست اندازی و به روزرسانی اپلیکیشن بام تحت عنوان "نئوبام" بود که امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در حال حاضر ٤ میلیون نفر کاربر این اپلیکیشن هستند و ١٥ درصد از تراکنش های بانک ملی از طریق بام انجام می شود.


سومین محصول نیز "نشان پرداخت" بود که براساس آن یک هم افزایی بین بانک ملی و شرکت آسان پرداخت انجام شده و بزرگترین تحول در حوزه پرداخت کشور شکل گرفته است. بر این اساس مدت زمان پرداخت به ٣٠ ثانیه کاهش پیدا می کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر