استمهال دو ساله بدهی مقصرین حوادث رانندگی سیل‌زدگان سیستان

صندوق تامین خسارت‌های بدنی از استمهال دو ساله بدهی اقساط محکومین پرداخت دیه به این صندوق برای هموطنان آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر : ۱۱۰۹۵۳
صندوق تامین خسارت های بدنی

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در پی حادثه تاسف‌بار جاری‌شدن سیلاب در استان سیستان و بلوچستان که متاسفانه منجر به آسیب ‌دیدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان شد با استمهال (مهلت) بازپرداخت اقساط محکومین پرداخت دیه حوادث رانندگی به صندوق موافقت شد.


علی جباری مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی با ابراز همدردی با هم‌وطنان سیل زده، اعلام کرد: با هدف حمایت از قربانیان حوادث رانندگی و در کنار آن ارائه خدمات به مقصرین جرایم غیرعمد تصادفات رانندگی به عنوان یک نهاد حاکمیتی و حلقه‌ای از صنعت بیمه کشور و به منظور ایفای تعهدات اجتماعی و حمایتی، جهت رفع نگرانی دارندگان این پرونده‌ها در استان سیل زده سیستان و بلوچستان، با تاکید بر اهمیت موضوع و بررسی انجام گرفته با موافقت اعضای هیات نظارت صندوق تامین خسارت‌های بدنی، مقرر شد که دو سال استمهال برای پرداخت اقساط در نظر گرفته شود.


وی افزود: صندوق تامین خسارت‌های بدنی مانند گذشته در صحنه خدمت رسانی به هموطنان حضوری پررنگ و موثری خواهد داشت و امیدوار است با این کار اندکی از آلام این هموطنان عزیز کاسته شود.


جباری گفت: بنابراین هموطنان استان سیستان و بلوچستان دغدغه پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود را نداشته باشند و می‌توانند در فرصت مقتضی جهت اصلاح کارت اقساط بدهی خود به شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی واقع در شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر