تمدید مهلت ثبت نام چهارمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی تا ۱۰بهمن

انجمن مالی اسلامی با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، سازمان بورس، موسسه REDmoney مالزی و بانک قرض الحسنه رسالت دوره DBA بازار سرمایه اسلامی را برگزار می‌کند.
کد خبر : ۱۱۰۹۵۷
انجمن مالی اسلامی

به گزارش ایبِنا به نقل از انجمن مالی اسلامی، با توجه به نقش کلیدی بازار مالی در نظام اقتصادی کشور و محوریت شرع مقدس در طراحی و استقرار ابزارها و ساختارهای مالی، تربیت مدیران و کارشناسانی که علاوه بر تسلط به مباحث روز مالـی، آشنایی کامل با مبانی فقهی مرتبط با این حوزه را داشته باشند، جزو اولویت های ضروری برای توسعه بازار مالی کشور است. انجمن مالی اسلامی ایران در راستای ایفای رسالت کلیدی خود در جهت توسعه علوم مالی اسلامی و با درک این اولویت، با همکاری دانشگاه امام صادق علیه السلام، سازمان بورس و اوراق بهادار،   موسسه REDmoney  مالزی و بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به طراحی و برگزاری دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی نموده است.


در این چارچوب، ساختار و سرفصل‌های این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که پاسخگوی نیازهای فزاینده بازار سرمایه کشور مبنی بر تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و آشنا به مسائل روز باشد. مشخصات این دوره‌ها به شرح ذیل است:

•    مخاطبین: مدیران و کارشناسان ارکان و نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه، بانکها و بیمه ها و سایر فعالان بازارهای مالی.

•    هدف: ارتقاء سطح دانش و توانمندی مدیران و کارشناسان فعال در بازارهای مالی کشور در راستای ایفای نقش اثربخش در اقتصاد با تأکید بر توانمندسازی دانش آموختگان در زمینه طراحی، پیاده سازی و استقرار ابزارها، نهادها و سایر ساختارهای مالی در چارچوب مبانی شرعی


•   ویژگی های متمایز دوره:


* اعطای گواهینامه  حرفه ای DBA بازار سرمایه اسلامی، مورد تایید انجمن مالی اسلامی ایران، سازمان بورس و دانشگاه امام صادق علیه السلام و موسسه REDmoney  مالزی


*  اعطای گواهینامه های حرفه ای اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه به فارغ التحصیلان دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار


*  بهره گیری از اساتید برجسته و مجرب در حوزه مالی و مالی اسلامی


*  تأکید بر جذب فراگیران با سوابق تجربی مناسب در بازار مالی کشور


*  نگاه توأمان به مباحث نظری و موضوعات کاربردی در طول دوره  


 *  اختصاص وام قرض الحسنه برای پرداخت شهریه دوره به دانش پذیران حائز شرایط، از سوی بانک قرض الحسنه رسالت

*  فارغ التحصیلان این دوره میتوانند با گذراندن دوره آموزشی مدیریت سبد اوراق بهادار انجمن مالی اسلامی، گواهینامه مدیریت سبد اوراق بهادار را نیز دریافت نمایند.

•    طول زمان برگزاری دوره ها:  سه ترم؛ دو ترم نه واحدی و یک ترم پایان نامه و کنفرانس. در مجموع ۲۴ واحد.

-زمان برگزاری کلاس ها:  روزهای چهارشنبه (بعد از ظهر) و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیل رسمی


•    شرایط شرکت در دوره:

.    تکمیل و ارسال فرم پذیرش اولیه(فایل پیوست)


.    دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته های مرتبط از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر کشور و یا مدرک MBA بازار سرمایه.


.    دارابودن حداقل سه سال سابقه کار مرتبط با  بازارهای مالی و یا بانکداری.


.    پذیرفته شدن در سنجش تعیین سطح و مصاحبه اختصاصی.


.    پرداخت شهریه دوره به مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال (اعطای وام قرض الحسنه به مخاطبین حائز شرایط دوره)


سایر توضیحات:

•    در صورت برگزاری برنامه های آموزشی خارج از برنامه جاری دوره (مانند بازدید از بازارهای مالی اسلامی خارج از کشور و ...) با توافق طرفین، هزینه ی آن به هزینه ی دوره اضافه خواهد شد.


•    گواهینامه هایی که در پایان دوره ها اهدا میشوند، گواهینامه ی حرفه ای شغلی محسوب میشوند و مدرک دانشگاهی به حساب نمی آیند.


•    ثبت نام دوره از ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ آغاز شده و تا پایان دی ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت (تا دهم بهمن ماه تمدید شد) و پس از برگزاری مصاحبه اختصاصی، دوره های آموزشی از ابتدای اسفند آغاز خواهد شد.


•    در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت دوره باشد، اولویت با کسانی خواهد بود که در مصاحبه اختصاصی نمره بالاتری کسب نمایند.


•    کلاس های دوره های آموزشی در محل مرکز مالی ایران واقع در خیابان حافظ، ساختمان شرکت بورس برگزار خواهد شد.


•    زمان و مکان مصاحبه اختصاصی متعاقبا اعلام خواهد شد.


•    متقاضیان جهت ثبت نام اولیه می بایست فرم پیوست را تکمیل نموده و به ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir   ارسال کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر