05 بهمن 1398 - 15:32
بانک ملی اعلام کرد،

برندگان چهارمین دوره قرعه‌کشی جوایزدارندگان کارتخوان‌ها مشخص شدند

چهارمین دوره قرعه‌کشی ماهانه جوایز دارندگان کارتخوان‌های بانک ملی ایران (پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد) برگزار و برندگان خوش شانس آن معرفی شدند.
کد خبر : ۱۱۰۹۹۲
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، پذیرندگان برای حضور در قرعه‌کشی باید هر ماه ۱۰۰ امتیاز کسب کنند و از طریق مرکز تماس، اپلیکیشن پالس یا پیامکی که برایشان ارسال می‌شود، تمایل خود برای حضور در قرعه‌کشی جوایز را اعلام کنند.
نحوه کسب امتیاز نیز بدین ترتیب است که هر تراکنش خرید بالای ده هزار تومان ۱ امتیاز، تراکنش خرید شارژ، مانده‌گیری و پرداخت قبض ۱ امتیاز و هر یک میلیون تومان کارکرد کارتخوان ۲ امتیاز دارد. امتیازها در  بخش جشنواره اپلیکیشن پالس  قابل مشاهده است.
پذیرندگان سداد همچنین می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۲۰۰۰۴۴۴ لینک دانلود پالس را دریافت کنند و از خدمات منحصربه فرد آن در مدیریت کسب و کار خود بهره‌مند شوند.
شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای قدردانی از همراهی پذیرندگان خود، دور جدید قرعه‌کشی جوایز میلیونی خود را از ابتدای مهرماه ۱۳۹۸ آغاز کرده و در این قرعه‌کشی به صورت ماهیانه از تمام استان‌ها برنده دارد.
اسامی ۸۵ برنده خوش شانس دی ماه، در صفحه وبلاگ شرکت سداد به آدرس sadadpsp.ir/blog و اینستاگرام آن به آدرس sadad_co@ قابل مشاهده است.  

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر