05 بهمن 1398 - 18:00

مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسن تکنو با حضور صاحبان سهام در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۱۰۰۰
توسن تکنو

به گزارش ایبِنا، به نقل از روابط عمومی توسن تکنو، مجمع عمومی عادی سالانه توسن‌تکنو برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور صاحبان سهام در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد و طی این جلسه، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیئت‌مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد.


در این جلسه، ارسلان حاجی‌نیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شرکت توسن‌تکنو به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، گزارشی از عملکرد این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ارائه داد.


در این گزارش با اشاره به موضوعاتی نظیر چالش‌های کسب‌وکار، ریسک‌های اقتصادی و نوسانات ارزی، چالش‌های شرکت طی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ مطرح و راه‌حل‌های مدیران ارشد برای برون‌رفت و گذار از این شرایط بیان شد.


اشاره به استراتژی کلان شرکت در حوزه تولید داخلی ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت که فرآیند آن از سال‌های پیش آغاز شده بود، بخش دیگری از این گزارش بود. عبور از مرز تولید ۲۰۰ هزار پایانه پرداخت محصول و میوه این استراتژی بود که طی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ محقق شد. همچنین برای ادامه این روند، افزایش عمق تولید داخلی برنامه‌ریزی شده است که از این طریق شبکه‌ای از تولیدکنندگان داخلی ایجاد خواهد شد. در این گزارش همچنین به این موضوع اشاره شد که توسن‌تکنو با تأمین بیش از ۴۰ درصد از نیاز بازار برای پایانه‌های پرداخت، اولین و بزرگ‌ترین تأمین‌کننده این محصولات در ایران بوده است.


در بخش دیگری از این گزارش به موضوع نصب و راه‌اندازی بیش از ۶۰۰ ماشین خودگردان بانکی (ATMR) برای بانک ملی ایران در ۳۲ استان و طی کمتر از ۶ ماه پرداخته شد و به این موضوع اشاره شد که این موضوع، سهم مهمی در بهبود چرخه وجوه نقد در بزرگ‌ترین بانک کشور داشته است.


در ادامه اخذ نمایندگی انحصاری شرکت GRG Banking به‌عنوان یکی از دستاوردهای کلیدی شرکت توسن‌تکنو طی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ مطرح شد و به موضوع حضور قدرتمند شرکت در حوزه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی طی این سال اشاره شد.


ارائه گزارش از گام‌های جدی برداشته‌شده در تقویت توان و ظرفیت‌های داخلی شرکت بخش نهایی این ارائه بود.


سهامداران توسن‌تکنو پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و با بررسی صورت‌های مالی شرکت و تصویب آن‌ها از عملکرد یک‌ساله هیئت‌مدیره اعلام رضایت کردند. ایشان فعالیت‌های شرکت طی سال مالی اخیر را مورد تمجید قرار دادند و برای هیئت مدیره شرکت در سال پیش‌رو آرزوی موفقیت کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر