رکورد تازه در تالار شیشه‌ای:

شاخص بورس ۴۲۰ هزار واحدی شد

شاخص بورس با رشد ۲۳۵۵ واحدی در پایان معاملات روز جاری به ۴۲۰ هزار و ۶۶۸ واحد رسید.
کد خبر : ۱۱۱۰۵۷
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.


افزایش شاخص‌ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۲۳۵۵ واحد رشد معادل ۰.۵۶ درصد به ۴۲۰ هزار و ۶۶۸ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۶۲۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۶ درصد به ۱۱۲ هزار و ۲۶۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۹۰۱ واحد رشد معادل ۰.۶۶ درصد به ۱۳۸ هزار و ۲۳۴ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۰۱ واحد افزایش، معادل ۰.۶۶ درصد به ۹۲ هزار و ۲۱۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۸۴۹ واحد کاهش، معادل ۰.۵۷ درصد به ۵۰۴ هزار و ۱۶۳ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۴۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۵ درصد به ۳۰۰ هزار ۸۲۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۰۷۵ واحد رشد معادل ۰.۵۸ درصد، به ۸۷۷ هزار و ۵۸۶ واحد رسید.


 نمادهای تاثیر گذار


از سویی دیگر امروز ۵ نماد « ومعادن با ۳۰۳ واحد، حکشتی با ۲۲۲ واحد، بسویچ با ۱۹۹ واحد، مبین با ۱۱۷ واحد کگل با ۱۱۶ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


رشد شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «دستگاه های برقی با ۱۸۱۱۹۳ واحد صعود معادل ۶.۷۹ درصد به ۲ هزار و ۸۵۱ واحد، سایر معادن با ۶۱۷۱ واحد افزایش معادل ۵.۱۲ درصد به ۱۲۶ هزار ۸۵۰ واحد، انتشار و چاپ ۶۷۵۵۸ واحد رشد معادل ۴.۸۰ درصد به یک هزا رو ۴۷۳ واحد، حمل و نقل ۴۳۷ واحد افزایش معادل ۳.۶۳ درصد به ۱۲ هزار و ۴۹۰ واحد، زراعت با ۳۹۳۵ واحد رشد، معادل ۳.۶۱ درصد به ۱۱۲ هزار و ۹۰۶ واحد، منسوجات با ۲۱۳ واحد افزایش معادل ۳.۴۰ درصد به ۶ هزار و ۴۸۸ واحد، اطلاعات و ارتباطات با (۱۴) واحد رشد معادل (۳.۵۶) درصد به ۳۹۶ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «بسویچ، کاما، دلقما، کماسه، قزوین، بکاب و کسرام» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «خفنر، لخزر، ساروم، شسینا، کپارس، کترام و وسکاب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.


به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۶۶۵ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر