07 بهمن 1398 - 15:19

سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی طی حکمی اسمعیل جلائی را به سمت سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب کرد.
کد خبر : ۱۱۱۰۶۱
سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد.

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، دکتر عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت و جمعی از معاونان و کارکنان معاونت اعتبارات برگزار شد، اسمعیل جلائی به عنوان سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات معرفی شد.


در این مراسم، کریمی با اشاره به این که اولویت بانک دی در فصل جدید تمرکز بر وصول مطالبات است، گفت: بدون شک تلاش برای وصول مطالبات معوق علاوه بر این که کمک موثری به بهبود وضعیت منابع و مصارف بانک می کند، بر رشد اقتصادی کشور و رونق بازارهای ملی تاثیر بسزایی دارد.


مدیرعامل بانک دی با تاکید بر این که هر سازمانی برای دستیابی به موفقیت به برنامه ای مدون نیاز دارد، افزود: ابلاغ بسته وصول مطالبات به عنوان یک برنامه مدون در حوزه اعتباری در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد و به زودی اجرایی خواهد شد.


وی دستورالعمل های بانک مرکزی در حوزه اعتباری و وصول مطالبات را یک خط مشی کلان دانست و تصریح کرد: هر بانک و حتی هر شعبه درحوزه وصول مطالبات باید با توجه به نوع مشتری، ریسک ها و چالش هایی که با آن مواجه است، دستورالعملی ویژه برای دستیابی به اهداف تدوین کند و امیدواریم در بانک دی با ابلاغ بسته وصول مطالبات و تلاش مضاعف تمامی همکاران تا پایان سال جاری شاهد کاهش چشمگیر مطالبات باشیم.


کریمی، امکان اعطای تسهیلات و سودآوری، کاهش قیمت تمام شده پول و کاهش هزینه مشکوک الوصول را از مهم ترین مزایای کاهش مطالبات معوق برشمرد و گفت : وصول مطالبات معوق از آنجا که بهبود وضعیت منابع بانک و امکان اعطای تسهیلات مجدد را فراهم می آورد، حایز اهمیت است چرا که عدم بازگشت منابع و سوخت شدن تسهیلات اعطایی موجب کاهش روند سرمایه گذاری، دشواری در جذب منابع و در نهایت رکود اقتصادی می‌شود.


مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که باید از هر فرصتی برای تحقق اهداف بانک بهره ببریم، افزود:سرمایه این بانک متعلق به خانواده معزز شهداء و ایثارگران است که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهمن عزیزمان جانفشانی های بسیاری کرده اند و این تکلیف ما را برای حفظ منافع آنان دو چندان می کند که باید با اتحاد و بسیج عمومی در تمام بخش های بانک در تحقق آن بکوشیم.


دکتر رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه کارکنان خدوم، مسلط، اخلاق مدار و انعطاف پذیر بانک در پیشبرد اهداف بر بهبود ارتباط ستاد و صف تاکید کرد و اجرای آموزش های کاربردی را در واحدهای ستادی ضروری دانست.


وی همچنین ایجاد حاشیه امن برای مشتریان بدهکار را از طریق تعامل و توافق، اقدام موثری در راستای حفظ منابع در بانک برشمرد. در پایان این جلسه مدیرعامل بانک دی با معارفه اسمعیل جلائی به عنوان سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات، گفت: آقای جلائی از افراد خوش نام و با سابقه نظام بانکی هستند و یقین دارم با ارائه دیدگاه‌های ارزنده و راهگشا در کنار همکاران تلاشگر این حوزه به نتایج مطلوبی دست خواهند یافت.


گفتنی است در این جلسه، شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات بانک دی ضمن ارائه توضیحاتی درباره پرونده‌های مطالباتی بانک، اقدامات انجام شده در این حوزه را تشریح و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از تجربیات ارزنده اسمعیل جلائی و اجرایی شدن بسته وصول مطالبات، پرونده های مطالباتی از لحاظ تعداد و مبلغ کاهش چشمگیری بیابد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر