ریزش انگلیسی بورس های دنیا

با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شاخص بورس ها در دنیا با ریزش مواجه شدند.
کد خبر : ۱۱۱۱۵۲
بورس

به گزارش ایبِنا به نقل از اسوشیتد پرس، در وال استریت، همه شاخص‌ها نزولی بودند تا جایی که هر سه شاخص مهم بورسی در سطح پایین تری از روز قبل خود بسته شدند.


شاخص "داوجونز ایدانستریال اوریج" با ۲.۰۹ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۸ هزار و ۲۵۶.۰۶  واحد بسته شد. شاخص "اس اند پی ۵۰۰" با ۱.۷۷ درصد کاهش تا سطح ۳۲۲۵.۵۲ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی " نزدک کامپوزیت" با ریزش ۱.۵۹ درصدی در سطح ۹۱۵۰.۹۴ واحدی بسته شد.


در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص‌ها تحت تاثیر برگزیت قرار داشتند تا جایی که شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۱.۳۵ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۷۲۸۶.۰۱ واحد بسته شد.


شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با ریزش  ۱.۱۱ درصدی در سطح ۵۸۰۶.۳۴ واحد بسته شد و شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با ریزش ۱.۳۳ درصدی و ایستادن در سطح ۱۲ هزار و ۹۸۱.۹۷ واحدی به کار خود خاتمه داد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۱.۱۶ درصد پایین رفت و به ۹۳۶۷.۹۰ واحد رسید.


از سوی دیگر در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد مختلفی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با صعود ۰.۹۹ درصدی تا سطح ۲۳ هزار و ۲۰۵.۱۸ واحدی بالا رفت. شاخص " هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۰.۲۵ درصد ریزش کرد و در سطح ۲۵ هزار و ۳۸۱.۸۶ واحد بسته شد.


در چین شاخص " شانگ‌های  کامپوزیت " به دلیل تعطیلات اجباری بسته بود و در سطح ۴۰۰۳.۹ واحد باقی ماند. در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۱۳ درصد افزایش و ایستادن در سطح ۷۰۱۷.۲۰ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن صعودی بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها