12 بهمن 1398 - 14:17

کشف موادمخدر در دستگاه دوغ ساز و صندلی در گمرک

سخنگوی گمرک گفت: دو محموله جدا گانه تریاک و شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بودند توسط پرسنل گمرک به کمک سگ‌های موادیاب کشف شد.
کد خبر : ۱۱۱۱۶۳
گمرک

به گزارش ایبِنا، سیدروح اله لطیفی اظهار داشت: با اقدام اطلاعاتی و کارشناسی پرسنل گمرک غرب تهران یک محموله بار دستگاه دوغ ساز که بر اساس اسناد و مدارک مقصد آن کشور آلمان اعلام شده بود متوقف و با بررسی به عمل آمده و ورود تیم مربیان سگ های موادیاب به موضوع، میزان ۴۱ کیلوو ۶۰۰ گرم تریاک در این محموله صادراتی کشف و تحویل مقامات قضایی شد.


لطیفی در ادامه در مورد محموله دوم کشف شده گفت: محموله دیگری نیز در گمرک دو غارون در نقطه صفر مرزی استان خراسان رضوی و کشور افغانستان، در صندلی شاگرد کامیون حمل سوخت که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود و در حال بازگشت از افغانستان به کشورمان بود توسط تیم مربیان سگ های مواد یاب کشف شد و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.


سخنگوی گمرک افزود: میزان موادمخدر شیشه کشف شده در صندلی این کامیون به میزان ۴ هزار و ۴۷۶ گرم بوده که آمارها نشان می دهد میزان کشفیات صورت گرفته مواد مخدر صنعتی از مبدا افغانستان در سال جاری به ۱۰ تُن رسیده که نسبت به سال قبل ده برابر رشد را نشان می دهد.


لطیفی در پایان تاکید کرد: آمار اعلامی صرفا کشفیات مواد مخدر و پیش ساز مخدر صنعتی از مبدا افغانستان است و به غیر از کشفیات مواد مخدر سنتی است.

برچسب ها: گمرک مواد مخدر کشف
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها