مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد:

نقش ویژه بانک شهر در ورود مردم به بازار سرمایه

 مدیرعامل سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد:  با متصل شدن بانک شهر به سامانه (سجام) این بانک به دلیل گستردگی شعب در سراسر کشور نقش ویژه‌ای در ورود مردم به بازار سرمایه خواهد داشت.
کد خبر : ۱۱۱۲۶۵
حسين فهيمی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، حسین فهیمی در مراسم رونمایی از سامانه احراز هویت (سجام) در شعب بانک شهر با بیان این مطلب افزود: امروز موفق شدیم یک قدم بزرگ بین بازار سرمایه و بازار پول را از طریق بانک شهر برداریم تا به مردم و ذی‌نفعان نشان دهیم که اعتماد مردم به بازار سرمایه بسیار ارزشمند است و به همین منظور بهترین خدمات را در جهت کسب رضایت آنها ارائه خواهیم کرد تا در چرخه رونق اقتصادی گام‌های موثری از سوی بازار سرمایه و سیستم بانکی برداشته شود.


ورود به سوپرمارکت مالی


 وی در ادامه گفت : از امروز مشتریان بانک شهر می‌توانند با مراجعه به ۲۶۱ شعبه این بانک در کشور با احراز هویت از طریق سامانه (سجام) به درگاه و سوپرمارکت مالی بازار سرمایه متصل شوند و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع در این بازار استفاده کنند.


ارائه خدمات یکپارچه


مدیرعامل سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اظهار داشت: ارائه این خدمات با توان داخلی ثابت می‌کند که می‌توانیم در این شرایط سخت به هم‌وطنان خودمان سرویس‌های استاندارد و به روز ارایه کنیم تا مردم به صورت همه جانبه از خدمات یکپارچه از طریق بازار سرمایه و سیستم بانکی برخوردار باشند.


ظرفیت های بانک شهر


وی افزود: تازه ترین آمارها حاکی از آن است که روزانه ۲۰ هزار نفر وارد بازار سرمایه می‌شوند که این اتفاق، حاصل اعتماد عمومی مردم به کلیت اقتصاد و بازار سرمایه بوده است و کارنامه درخشان بانک شهر  در بازار سرمایه و صندوق سرمایه‌گذاری این بانک که یکی از صندوق‌های موفق در بازار سرمایه است هم ظرفیت‌های بالای این بانک را نشان می‌دهد.


توسعه اقتصاد ملی


 فهیمی تصریح کرد: با این اتفاق مشتریان بانک شهر می‌توانند در کنار هویت شهروندی خودشان و با استفاده از سرویس (سجام) و ورود به بازار سرمایه به بهترین شکل ممکن در توسعه اقتصاد ملی مشارکت کنند که این امر ثمرات خوبی را برای همه ذینفعان به همراه خواهد داشت.


فرصت شعبات گسترده


مدیرعامل سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه افزود: خوشحال هستیم که بانک شهر هم به سامانه (سجام) متصل می‌شود چرا که این بانک با داشتن شعبات زیاد در سراسر کشور می‌تواند نقش مهم و ویژه‌ای در ورود مردم به بازار سرمایه داشته باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر