شفاف‌سازی مالی یک تامین سرمایه بانکی

تامین سرمایه نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین با انتشار یک اطلاعیه شفاف‌سازی اعلام کرد که در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۸ مبلغ ۴۵۳.۳۷۵ میلیون ریال درآمد داشته است.
کد خبر : ۱۱۱۲۹۸
شرکت تامین سرمایه نوین

به گزارش ایبِنا، بر اساس شفاف‌سازی صورت گرفته در سامانه کدال، تامین سرمایه نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۸ مبلغ ۴۵۳.۳۷۵ میلیون ریال درآمد داشته است. در ادامه این اطلاعیه شفاف سازی آمده است که این شرکت براساس عملکرد ۱۰ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۸ مبلغ ۵.۳۶۱.۱۹۹ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.


در همین حال تامین سرمایه نوین در یک اطلاعیه دیگر در سامانه کدال اعلام کرد: به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری مدیریت فناوری بورس تهران به استحضار می‌رساند تغییرات سهامداری شرکت تامین سرمایه نوین در سهام بانک گردشگری مطابق  نامه انجام شده است.


بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.


اطلاعیه شفاف سازی تامین سرمایه نوین



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر