اعلام جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصدی در فرابورس

جزییات عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام یک شرکت تازه وارد در فرابورس اعلام شد.
کد خبر : ۱۱۱۳۰۷
فرابورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در شصت و نهمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه فرابورس، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی شرکت کلر پارس توسط مدیران این شرکت تشریح شد تا هفدهمین شرکت جدید، آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام در بازار سهم شود.


 مدیرعامل شرکت کلر پارس در این ‌نشست‌خبری اعلام کرد: افزایش سودآوری سهم و بازده سرمایه گذاری، توسعه بازار داخلی و خارجی، رشد بهره وری، ارتقای سهم بازار در بین رقبا، اصلاح فرایند تولید، خرید خط و توسعه تجهیزات، و استفاده از تکنولوژی به روز از جمله اهداف شرکت خواهد بود.


باباپور با بیان اینکه دوره وصول مطالبات شرکت به ۳۰ روز رسیده است گفت : کشورهای ترکیه، هند و چین رقبای خارجی شرکت هستتد و محصولات به کشورهای ارمنستان، روسیه، برزیل، پاکستان، هند، افعانستان، عراق، هند صادر می شود و این زنجیره باعث می شود تا بازدهی سهام شرکت پایدار باشد.


وی در ادامه گفت: سهم شرکت در بازار داخلی ۲۴ درصد و سهم صادراتی ۲۵ درصد است و نتیجه تحقیق و توسعه حاکی از آن است که ارتقای ظرفیت تولید در پایان ۶ ماهه سال ۹۹ اجرایی شود.


بر اساس برنامه اعلام شده، امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۵ درصد از سهام شرکت کلر پارس در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شود که شامل ۴۹ میلیون و ۱۲۵ هزار سهم با محدوده قیمتی ۲۸۰۰ تا ۲۹۵۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۸۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است.


گفتنی است؛ این شرکت زیرمجموعه ۹۵.۲ درصدی هلدینگ تیپیکو و دارای ۳۳۴ نیروی انسانی است و محصولات آن در صنایعی نظیر آب، شوینده و بهداشتی، نیروگاه ها، دارویی و غذایی، پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز، رنگ سازی، کاغذ سازی و نساجی مصرف می شود.


براساس این گزارش، طی سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک، نیلی صنعت کرمان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، فولاد سپید فراب کویر، توزیع داروپخش، سرمایه گذاری آوای نوین و ذوب روی اصفهان عرضه اولیه شده و کلر پارس هفدهمین شرکت جدید بشمار می رود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر