بازدید خبرنگاران از مرکز SRM بیمه ایران

خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر از مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان بیمه ایران (SRM) که به طور ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند، بازدید کردند.
کد خبر : ۱۱۱۳۷۵
بیمه ایران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در جریان این بازدید که اصحاب رسانه با بخش‌های مختلف مرکز تماس بیمه ایران آشنا شدند و مدیران این مرکز نیز توضیحات مربوط به انواع خدمات SRM بیمه ایران را ارائه کردند.


فتاحیانی مدیر فناوری اطلاعات بیمه ایران و جابری ناظر پروژه در جریان این بازدید که محمد رضایی مدیرعامل این شرکت نیز در آن حضور داشت، توضیحاتی را درباره فعالیت این مرکز ارائه کردند.


مرکز جانع ذی نفعان بیمه ایران ۶۱ نفر پرسنل دارد که در چندین خط مختلف از جمله اتوموبیل، درمان و عمر و همچنین آموزش و مدیریت دانش و داده کاوی به فعالیت می‌پردازد. هر روز و از ساعت ۸ تا ۱۷ کارشناسان تخصصی در این مرکز که با سرشماره «۰۹۶۶۸» فعالیت می‌کند، مشاوره‌های تخصصی به مخاطبان عرضه می‌کنند و از ساعت ۱۷ تا بامداد نیز کارشناسان این مرکز اطلاعات کلی را در اختیار ذی‌نفعان قرار می‌دهند.


به گفته مدیر فناوری بیمه ایران، سیستم نوبت‌دهی و پذیرش خسارت‌های سیار از مرکز SRM انجام می‌شود و روزانه تا ۱۰۰ نفر از این طریق خسارت خود را دریافت می‌کنند اما قرار است این تعداد با توجه به صدور سالیانه بیش از ۱۰ میلیون بیمه‌نامه خودرو توسط بیمه ایران افزایش پیدا کند.


همچنین واحد حامی مشتری این مرکز نیز بعد از پایان تماس مشتریان با SRM بار دیگر با مشتری تماس گرفته و رضایتمندی او را ثبت می‌کنند. به گفته مسئولان بیمه ایران، ۵۳ درصد از تماس گیرندگان این مرکز از تماس خود و مشاوره‌های انجام شده رضایت کامل داشته‌اند.


مدیرعامل بیمه ایران نیز در جریان این بازدید به خبرنگاران گفت که زمان رسیدگی به شکایات در بیمه ایران به ۵ روز کاهش پیدا کرده که حتی از بسیاری از شرکت‌های خصوصی نیز کمتر است.

برچسب ها: بیمه ایران SRM
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها