21 بهمن 1398 - 11:25

حسن مختاریان به عنوان فناور برتر پارک فناوری پردیس انتخاب شد

در جریان هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، از فناوران برتر تقدیر شد.
کد خبر : ۱۱۱۴۶۰
مختاریان

به گزارش ایبِنا، حسن مختاریان مدیر توسعه محصول شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، دارای ۴ مقاله و ۲ اختراع، مؤثر در تولید و توسعه ۳ محصول دانشی، عضو انجمن‌ نرم‌افزارهای کاربردی و انجمن نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، عضو منتخب کمیسیون فین‌تک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دارای جایزه جشنواره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان یکی از فناوران برتر پارک فناری پردیس انتخاب و از وی تقدیر شد.


«سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تألیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت (مهم‌ترین معیار) »، «افتخارات و جوایز علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی و تخصصی داخلی و بین‌المللی» معیارهای انتخاب فناوران برتر بود در این رویداد بود.


انتخاب فناوران و برگزیدگان پس از معرفی تعدادی از متخصصان توسط شرکت‌ها و بررسی سابقه علمی و فناوری و دستاوردهای نوآورانه ایشان توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس برگزار شد که در نهایت چهار نفر به عنوان فناور برتر انتخاب شدند. طی این رویداد که برای نخستین بار و در هشتمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس اجرا شد، ۴ فناور برتر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر