21 بهمن 1398 - 12:04

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۱۱۱۴۶۴
فرج اله قدمی میدرعامل بانک سرمایه


مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر نمود:





دیو چو بیرون رود فرشته درآید


چهل و یک سال از زندگی در هوای تازه و فرح بخش انقلاب گذشت؛ هوایی کیمیاگونه که ایرانیان را به تأمل در آفاقی بلندتر و اهدافی والاتر واداشت؛ آفاق و اهدافی هم سو با مسئولیت و تکلیف الهی انسان در کره خاک و در جهت گسستن زنجیرهای جهل و استبداد. گویی ایرانیان هریک ابراهیمی شده بودند تا بت های درون و بیرون خود را بشکنند.


امروز نیز انقلاب همچون چهل و یک سال پیش، از لزوم استقلال می گوید و مقابله با قدرت های استکباری. از آزادی و رهایی از بند استبداد بیرونی و تزویرهای نفس درونی. اکنون نیز فضا برای جوانان کاملاً مهیاست تا انقلابی باشند و در راه تحقق آرمان های این انقلاب بکوشند.


اما گرچه آرمان های انقلاب از فراز دهه ها همچنان روشن و بی تحریف می درخشد، اما تهدید دشمنان شکل و صورت متفاوتی یافته و مردان و زنان جوان انقلابی را نیازمند بصیرتی روزافزون ساخته است.


اکنون دو رویداد بزرگ در پیش روی ماست: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی. و انقلاب از فرزندان انقلابی اش حضوری دوران ساز در این دو مناسبت را می طلبد. به ویژه اکنون و در شرایطی که ایران عزیزمان به واسطه استقامت بر مواضع انقلابی اش، تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه واقع شده، دشمنان به شدت بر کاستن از میزان مشارکت هم وطنان در این دو رویداد طمع بسته اند. اما بی شک این بار نیز زنان و مردان و پیران و جوانان انقلابی و بابصیرت، دشمنان را در رسیدن به مطامع خود ناکام خواهند گذاشت و راه پیشرفت این انقلاب را از همیشه هموارتر خواهند ساخت.


ان شاءاله با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، به دنیا نشان خواهیم داد که عزم انقلابی ما امری خرد و کوچک نیست و از قدر و قیمتِ امانتی که پدران و مادران انقلابی مان به ما سپرده اند، نیک آگاهی داریم و تا پای جان برای حفظ آن ایستاده ایم.


همچنین ۲۲ بهمن ماه امسال، مصادف شده است با چهلمین روز شهادت مظلومانه سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، و این به تمام مردان و زنان این سرزمین انگیزه ای مضاعف خواهد بخشید تا با حضور قدرتمند خود، شناعت این ترور ناجوانمردانه را بیش از پیش عیان سازند و در عمل به دشمنان این سرزمین نشان دهند که اندیشه و آرمان این شهید مجاهد همیشه زنده می ماند و هرگز زوال و کاستی نمی پذیرد.


اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه، فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به تمامی آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی مسألت دارم تا رحمت و رضوان خود را به روح بزرگ امام امت، بنیان گذار کبیر این انقلاب، و شهدای مظلوم آن، به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، ارزانی داشته و ما را امانت دارانی صادق برای امانت بزرگشان قرار دهد.



فرج اله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر