26 بهمن 1398 - 13:27

همراهی بانک ملی ایران با برنامه های اشتغال زایی دولت

بانک ملی ایران در راستای همراهی با برنامه های اشتغال زایی دولت بیش از یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات در برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۱۱۵۷۷
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای حمایت از ایجاد فرصت های شغلی پایدار و سیاست های اشتغال زایی دولت، یک هزار و ۳۵۰ فقره تسهیلات بالغ بر هفت هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در برنامه اشتغال فراگیر (تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور)  از ابتدای سال ۹۶ تاکنون پرداخت کرده است.


همچنین ۲۸ فقره تسهیلات ریالی از محل منابع داخلی به ارزش ۱۰ هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال در حوزه‌ احداث مجموعه خدماتی و درمانی، نیروگاه، پارک آبی، صنایع نساجی، کویل آلیاژهای آلومینیومی، احداث نیروگاه برق مقیاس کوچک گازی، احداث مجتمع اقامتی توریستی و خدمات بانکرینگ (سوخت رسانی دریایی)، تولید انواع مکمل های دارویی، تولید کابل برق و... مصوب شده است.


واگذاری ۲۸۳ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی از محل قانون بودجه سال ۹۶ طرح های ملی و استانی برای ۱۶۸ هزار و ۸۷۰ پیمانکار، واگذاری ۴۰۴ هزار و ۶۱۱ میلیارد ریال از این اسناد از محل قانون بودجه سال ۹۷ برای ۱۷۹ هزار و ۱۳۹ پیمانکار و واگذاری ۷۶ هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال از اسناد خزانه اسلامی برای ۱۸ هزار و ۴۳۶ پیمانکار از دیگر اقدامات بانک ملی ایران بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر