28 بهمن 1398 - 10:31

برنده پژو۲۰۶ جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت مشخص شد

سید سعید حیدری برنده یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در بازار بزرگ رضا شد.
کد خبر : ۱۱۱۶۴۹
ایران کیش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در آخرین مرحله قرعه کشی جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت در بازار بزرگ رضا ضمن معرفی سعید حیدری برنده خودرو پژو۲۰۶،   پانزده کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان این مجتمع تجاری و ۴۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به خریدارانی که در این مجتمع از دستگاه ایران کیش استفاده کرده اند اهدا شد. در این مرحله قرعه کشی مسئولین ارشد بانک تجارت و ایران کیش حضور داشتند.


پیش از این امیر خیاطان برنده خوش شانس یک دستگاه پژو ۲۰۶ در سومین جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجتمع تجاری الماس شرق استان خراسان رضوی شد.


جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش از ابتدای سال ۹۸ در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی کلید خورده است. دراین دوره از جشنواره به قید قرعه برای خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند ده ها کارت هدیه ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی اهدا شد. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو پژو ۲۰۶ در مراکز تجاری این استان ها ست که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر