28 بهمن 1398 - 15:53

گسترش تعاملات تجاری ایران و ارمنستان در بخش تعاون

رییس اتاق تعاون با سفیر ارمنستان در راستای گسترش تعاملات تجاری دو کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۱۱۱۶۶۷
ایران و ارمنستان

به گزارش ایبِنا، بهمن عبداللهی در دیدار با سفیر ارمنستان توانمندی و ظرفیت های بخش تعاون کشور را معرفی کرد. بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون در دیدار با آرتاشس تومانیان سفیر ارمنستان، با اشاره به جایگاه تعاون در اقتصاد ایران، اظهار داشت: بخش تعاون بزرگترین بخش اقتصادی مردمی کشور را تشکیل می دهد و آمادگی گسترش تعاملات تجاری میان دو کشور را دارد.


وی با تاکید بر مشترکات فرهنگی و مرزی بیان داشت: دو کشور می توانند در این راستا دستیابی به بازارهای اورسیا را هدفگذاری کنند. تومانیان سفیر ارمنستان، با ابراز خرسندی از حضور در اتاق تعاون، گفت: سفرهای متعددی در استان های ایران در راستای آشنایی با فعالان اقتصادی و تبادل اطلاعات صورت داده است. وی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در ارمنستان، بیان داشت: ارمنستان این آمادگی را برای گسترش تعاملات تجاری با بخش تعاون ایران دارد.


رییس اتاق تعاون در بخش دیگری از این دیدار، اعزام و پذیرش هیات های تجاری در تهران و ایروان را پیشنهاد داد و گفت: بخش تعاون آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ایروان و همچنین ایجاد برگزاری نمایشگاه های تخصصی از سوی فعالان اقتصادی ارمنستان در ایران را دارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر