بانک رفاه سامانه نظر سنجی از مشتریان مبتنی بر QR Code را ارائه کرد

در راستای تغییر رویکرد نظرسنجی از روش سنتی به روش مکانیزه، بانک رفاه روش نظرسنجی از مشتریان مبتنی بر QR Code را ارائه کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق با معیارهای بانکداری سبز، برچسب های QR Code  نظرسنجی در تمامی شعب بانک رفاه ارائه شده است.

بر این اساس، به ازای هر یک از شعب بانک، تعداد ۶ برچسب اختصاصی (مختص به هر شعبه) برای نصب در باجه های دریافت و پرداخت، تسهیلات، ارز و واحدهای مدیریتی شعبه چاپ شده است که مشتریان در زمان انتظار، هنگام و یا پایان دریافت خدمات، در باجه ها می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن QR Code و تکمیل ۴ صفحه پرسشنامه اختصاصی، هر کدام حاوی ۵ سوال با عناوین "کارکنان شعبه"، "خدمات صندوق(ریالی/ارزی)"، "خدمات اعتباری(ریالی/ارزی)" و "مدیریت شعبه" در نظرسنجی شرکت کنند و به پاس همکاری و شرکت در نظر سنجی جوایزی به قید قرعه در بازه زمانی ۶ ماهه شامل ۱۰۰ فقره کارت هدیه هر کدام به مبلغ ۵ میلیون ریال، ۱۰۰ عدد بن تخفیف خرید فروشگاه های مجازی هر کدام به مبلغ ۳ میلیون ریال و ۱۰۰ فقره بخشش کارمزد خدمات بانکی هر کدام به مبلغ ۲ میلیون ریال دریافت کنند.

شایان ذکر است، بانک رفاه با ارائه این سامانه در "جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی" که به همت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری برگزار شد، در ردیف شرکت های برگزیده قرارگرفت و لوح زرین و تقدیر نامه را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =