28 بهمن 1398 - 17:02

مشارکت بانک رفاه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

کارکنان بانک رفاه همچون سال های گذشته با آرمان های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر : ۱۱۱۶۷۴
مشارکت بانک رفاه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیران ارشد و کارکنان این بانک همگام و همراستا با تمامی نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌ها دوشادوش ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، با حضور قدرتمند خود با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر، پیمانی مجدد بستند.


در نخستین ساعات یوم الله ۲۲ بهمن، بانک رفاه کارگران در تهران با حضور برنامه‌ریزی شده و هماهنگ با سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن برپایی غرفه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و همصدا با تمامی آحاد ملت ایران، چهل و یکمین بهار انقلاب را گرامی داشتند.


در مراسم راهپیمایی امسال که مقارن با چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش صورت پذیرفت، کارکنان قدردان بانک رفاه در کنار ملت فهیم و شریف ایران اسلامی، با حمل تصاویری از این شهید والامقام بر ادامه مسیر سرخ شهادت تاکید کردند.


شایان ذکر است، بانک رفاه ضمن برپایی غرفه پذیرایی از مردم همیشه در صحنه، اقدام به توزیع تصاویر تمثال بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب، پرچم و کلاه منقوش به آرم بانک، لوازم‌التحریر و ویژه‌نامه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر