رییس کل بیمه مرکزی مطرح کرد؛

فعالیت استارتاپ‌های بیمه‌ای در قالب کارگزاری آنلاین

رییس کل بیمه مرکزی گفت: در راستای رفع موانع قانونی فعالیت استارتاپ‌ها مقرر شد این شرکت‌ها در قالب کارگزاری آنلاین فعالیت کنند.
کد خبر : ۱۱۱۶۷۷
استارت آپ

به گزارش ایبِنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در مدیران استارتآپ‌های فعال در صنعت بیمه این نشست بر اهمیت و نقش استارتآپ‌ها تاکید کرد و گفت: بیمه مرکزی از نوآوری و فناوری‌های نوین در زمینه فروش بیمه استقبال می‌کند.


وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت استارتآپ‌ها و فناوری‌های نوین، روش میانبری برای توسعه صنعت بیمه محسوب می‌شود. لذا بیمه مرکزی علیرغم مخالفت‌هایی برای فعالیت استارتآپ‌ها حمایت ۱۰۰ درصدی خود از این شرکت‌ها را اعلام کرده و زیرساخت‌های حضور آنان در صنعت بیمه را فراهم آورده است.


رییس کل بیمه مرکزی در ادامه این نشست از مدیران استارت آپ‌ها خواست تا پایان سال جاری نسبت به اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی اقدام نمایند چرا که از سال ۹۹ استارت آپ ها بدون مجوز از بیمه مرکزی، امکان فعالیت در صنعت بیمه را نخواهند داشت.


سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش استارتآپ‌ها در توسعه فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ تاکید کرد و گفت: استارتآپ‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین باید میل خرید بیمه را در میان مردم به خصوص جوانان افزایش دهند و با همگرایی، هم افزایی و نیازسنجی به توسعه صنعت بیمه کمک کنند.


وی افزود: شبکه فروش صنعت بیمه نیز باید با بهره‌گیری از بازاریابی حرفه‌ای و مهارت‌های نوین فروش از روش‌های سنتی فاصله بگیرد و به سمت فروش آنلاین برود. در پایان ۱۵ شرکت استارتآپ حاضر در جلسه خواسته‌ها و مشکلات خود را با مدیران بیمه مرکزی مطرح کردند.


شایان ذکر است، در این نشست معاون طرح و توسعه، معاون نظارت، رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیر کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای، مدیرکل نظارت فنی بر بیمه‌های زندگی، مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور فنی، مدیرکل نظارت بر شرکت‌های بیمه و هماهنگی امور استان‌ها، مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای، مدیرکل حراست، مدیرکل توسعه مدیریت ریسک و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نیز حضور داشتند تا پاسخگوی سوالات باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر