30 بهمن 1398 - 13:50

حمایت از تولید و اشتغال در راس برنامه‌های بانک ملت

بانک ملت در راستای رونق تولید و حمایت از برندهای ایرانی، با پرداخت ۴۵ درصد از کل تسهیلات پرداختی به یک شرکت ایرانی، از تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان حمایت کرد.
کد خبر : ۱۱۱۷۵۱
.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، تعدادی از خبرنگاران رسانه ها در راستای تورهای رسانه ای وزارت اقتصاد به همراه جمعی از مسئولان روابط عمومی بانک ملت، از شرکت چای دبش بازدید کردند. این شرکت در طول دوران فعالیت خود تسهیلاتی از بانک ملت دریافت کرده و بنا به اعلام مدیران بانک ملت، این شرکت ایرانی از مشتریان خوب بانک نیز محسوب می شود.


در نشست کوتاهی که با مدیر عامل جوان این شرکت پس از بازدید خبرنگاران از خط تولید چای دبش برگزار شد، عنوان شد که این شرکت توانسته با حمایت بانک ملت به جایگاه خوبی دست‌ یابد. همچنین در حال حاضر، هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این شرکت اشتغال دارند.


این شرکت علاوه بر در اختیار داشتن حدود ۲۰ درصد از سهم بازار داخلی، ۵۰ درصد از تولیدات خود را نیز به خارج از کشور صادر می کند. بانک ملت با هدف افزایش توان صادراتی تولید کنندگان، حمایت از طرح‌های تولیدی به ویژه طرح‌های دارای بازار صادراتی را در اولویت تامین مالی خود قرار داده و حمایت از مجموعه چای دبش نیز در همین راستا صورت گرفته است.



بنا به گفته مدیران این شرکت، این سرمایه گذاری با هدف تامین محصولات متفاوت و با کیفیت پا به عرصه صنعت چای کشور گذاشته است. بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی نهادهای مرجع مرتبط با صنعت چای، امروز چای دبش به یکی از برندهای مطرح و معتبر بین المللی در صنعت چای تبدیل شده و محصولات آن به کشورهایی چون روسیه، امارات، عربستان، عراق، سوریه و ... صادر می شود.


گفتنی است، طبق آخرین آمارهای ارائه شده کل سرمایه گذاری گروه چای دبش ۳۳۲۰۰ میلیارد ریال و کل تسهیلات دریافتی از بانک ها نیز ۴۵۰۰ میلیارد ریال است. همچنین ۴۵ درصد از کل تسهیلات پرداخت شده به این شرکت نیز توسط بانک ملت انجام شده است.

برچسب ها: بانک ملت چای دبش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر