30 بهمن 1398 - 17:19
مدیر عامل ایران کیش :

مسیر سفر به سوی برتری ادامه دارد

مدیر عامل ایران کیش اعلام کرد : مسیر سفر به سوی برتری ادامه دارد.
کد خبر : ۱۱۱۷۶۶
پیمان طبری

به گزارش ایبِنا، پیمان طبری گفت : مهمترین شاخصه ایران کیش، سرمایه های انسانی آن هستند به ویژه کسانی که در استان ها به عنوان پشتیبانان و روسای دفاتر ایران کیش شناخته می شوند آن ها نماد ایران کیش هستند. در تمام این مدت به دنبال این بودیم که این شاخص ها را افزایش و بهبود دهیم. تا سفر به سوی برتری را تحقق بخشیم.


مدیر عامل ایران کیش ضمن بیان این مطلب، در پاسخ به این سوال که تا چه میزان اهداف سفر به سوی برتری در سال ۹۸ محقق شده است گفت: زمانی که می خواهید به سوی برتری حرکت کنید باید بستر ها را فراهم کنید. در سال ۹۸ به طور جد در بهبود زیر ساخت ها چه از لحاظ فرایندی و چه از لحاظ ابزارهای IT مثبت عمل شد.


وی افزود : یکی از مهمترین اتفاقاتی که باید برای ایران کیش رخ دهد، افزایش کیفیت در بسترهایی مانند ussd، کارتخوان و اپلیکیشن موبایلی است، تصمیم جدی آن است تا کیفیت سرویس را در این بسترها بالا برده و مشتری مداری را افزایش دهیم.


طبری اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در سال ۹۹، از این فضا و بستر به نحو احسن استفاده کرده و شاخص ها را بهبود بخشیم، ازهمین رو در ماه های نخست امسال، شعاری به نام سفر به سوی برتری مطرح شد.


طبری خاطر نشان کرد: با توجه به زمینه‌هایی که برای استارت‌آپ‌ها و همچنین دیجیتال مارکت‌ها و فروش الکترونیکی وجود دارد، تمرکز بیشتری دراین بستر خواهیم داشت. ازهمین رو بود که دراین راستا معاونتی را تحت عنوان معاونت کسب و کارهای نوین راه اندازی شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها