14 اسفند 1398 - 11:57

خدمات ویژه بانک شهر در صیانت از سلامت مشتریان

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: با هدف کاهش بیش از پیش مراجعه حضوری شهروندان و مشتریان به شعب این بانک و در راستای صیانت از سلامت آنان، اقدام به افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت کردیم.
کد خبر : ۱۱۱۸۰۳
.

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با اشاره به اقدامات گسترده بانک شهر در جلوگیری از انتشار" ویروس کرونا"و حفظ سلامت شهروندان، گفت:درهمین راستا علاوه بر کاهش ساعات کاری شعب، سقف انتقال وجه کارت به کارت را بر روی درگاه‌های غیرحضوری (اینترنت بانک و نرم افزار همراه شهر) از مبلغ ۳۰ میلیون به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در روز برای کارت‌های نقدی افزایش داده ایم.


وی تصریح کرد: همچنین مشتریانی که کارت‌های بانکی آنان از ابتدا تا انتهای اسفند سال جاری منقضی می‌شود را بدون نیاز به مراجعه به شعب، تا خرداد سال آینده به‌طور خودکار تمدید کرده و تاریخ انقضای جدید به ‌صورت پیامک تنها برای این دسته از مشتریان ارسال می شود.


مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد: مشتریانی که تاریخ انقضای کارت آنها به‌صورت خودکار تمدید شده‌است، باید در تراکنش‌های غیرحضوری به جای ثبت تاریخ انقضای درج شده بر روی کارت، تاریخ انقضای جدید را در درگاه‌های پرداخت غیرحضوری وارد کنند.


نمازی با اشاره به افزایش سقف برداشت از خودپردازهای بانک شهر به مبلغ ۵ میلیون ریال در روز، خاطرنشان کرد: سقف انتقال وجه کارت به کارت توسط خودپردازهای این بانک نیز تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال در روز افزایش یافته است.


مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد:همچنین باهدف کاهش میزان مراجعه مشتریان به شعب بانک، تعداد دفعات رمز اشتباه برای استفاده از "همراه شهر" و "اینترنت بانک شهر" که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود به ۵ بار افزایش‌یافته است.


وی با تاکید بر اینکه مشتریان بانک شهر می توانند خدمات بانکی موردنیاز خود را از"همراه شهر" و "اینترنت بانک شهر" دریافت کنند، گفت:خوشبختانه طی روزهای اخیر سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر با قابلیت های بالای خود توانسته شهروندان را از مراجعه حضوری به شعب این بانک بی نیاز سازند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر