09 اسفند 1398 - 09:43
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

ساماندهی ارزی با اجرای عملیات بازار باز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: اجرای سیاست‌هایی همچون عملیات بازار باز امید جدیدی بر ادامه روند کاهش نرخ ارز در بازار ایجاد کرده است.
کد خبر : ۱۱۱۸۰۷
مهدی فرشادان نماینده مجلس

سیدمهدی فرشادان در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص خارج شدن کنترل بازار از دست تیم اقتصادی دولت، گفت: اینکه گفته می شود تا روز انتخابات قیمت‌ها تحت کنترل نگه داشته شده صحت نداشته و وضعیت فعلی بازار نشان می‌دهد که نظارت‌ها مستمر است.


نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن روند ساماندهی نرخ ها در بازار، تصریح کرد: هر چند قیمت ها در بازار از روند طبیعی بیشتر شده اما باید بدانیم که برنامه مداری دستگاه‌هایی چون بانک مرکزی از بزرگ‌تر شدن حباب در قیمت‌ها جلوگیری کرده است.


وی با تاکید بر اینکه ساماندهی ارزی در بازار نشان محکمی بر عملکرد بانک مرکزی است، تصریح کرد: در مدیریت قبلی نوسانات بسیاری در قیمت‌ها رخ داد اما خوشبختانه در دوره جدید مدیریت بر بانک مرکزی روند نوسانات قیمت ارز بسیار کند شده و از همه مهم‌تر بحث ثبات نسبی رخ داده در قیمت است.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه نمی‌توان منکر ضرورت مجدد کاهش نرخ‌ها در بازار شد، گفت: خوشبختانه رونمایی از سیاست‌هایی همچون عملیات بازار باز امید جدیدی بر ادامه روند کاهش نرخ ارز در بازار ایجاد کرده است.


وی با تاکید بر اینکه نرخ ارز باید به کانال زیر ۱۰ هزار تومان برسد، تصریح کرد: اکنون مردم باید بدانند که تنها بازار مطمئن برای سرمایه‌گذاری بورس است.


فرشادان همچنین با اشاره به تحریم‌های جدید وضع شده علیه کشورمان، گفت: در این رابطه برنامه مداری تیم اقتصادی همیشه راهگشا بوده از این رو جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر