04 اسفند 1398 - 09:48

حمایت پرداخت الکترونیک سداد از یازدهمین جشنواره کارآفرینی شریف

یازدهمین جشنواره کارآفرینی وتوسعه کسب و کار شریف (ویسیکاپ) با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و با هدف معرفی کسب و کارهای نوپا به سرمایه‌گذاران، یکشنبه، ۲۷ بهمن ماه در دانشگاه شریف برگزار شد.
کد خبر : ۱۱۱۸۳۷
پرداخت الکترونیک سداد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، این جشنواره که با ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه گذاران در تلاش است تا طرح ها را به مرحله تجاری سازی برساند با حمایت پرداخت الکترونیک سداد و با ایجاد فضای اشتراکی میان تیم های استارتاپی توانست، صاحبان ایده، طرح ها و استارتاپ ها را با سرمایه گذاران آشنا و در فضایی آموزشی و رقابتی به تجاری سازی آنها کمک کند.


پرداخت الکترونیک سداد که همواره در حمایت از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوآور و فناور پیشرو بوده است، این بار نیز زمینه معرفی و ارتباط با بازار سرمایه و کار را برای تیم های استارتاپی که به دنبال رشد، توسعه خود و جذب سرمایه هستند، فراهم کرد.


محمدحسین صادقی، مشاور مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد در حوزه سرمایه گذاری و استارتاپ، در اختتامیه این جشنواره گفت: پرداخت الکترونیک سداد با بهره گیری از  ظرفیت ۳۶ دفتر استانی خود و تبدیل بسیاری از کسب و کارهای آفلاین به کسب و کارهای آنلاین تلاش کرده است تا یک زنجیره ارزش ایجاد کند. یعنی بازار خود را در اختیار کسب و کارها قرار دهد و ظرفیتی از کسب و کارهای متفاوت ایجاد کند. در واقع هنگامی که کسب و کاری از خدمات ما استفاده کند، متقابلا به ارزش کسب و کارمان افزوده می شود.


صادقی با اشاره به نقش سداد به عنوان یکی از بازیگران صنعت پرداخت کشور، افزود: معمولا کسب و کارها برای توسعه خود به دنبال سه فاکتور سرمایه، بازار و تکنولوژی هستند و  ما در جهت حمایت و کمک به کسب و کارهای نوپا در تلاش هستیم تا اختصاص درگاه پرداخت آنلاین را از یک فرآیند گاها یک تا چند ماهه به یک هفته کاهش دهیم که قرار گرفتن درگاه پرداخت الکترونیک سداد بر روی سامانه ایران نوآفرین یکی از گام های موثر در این زمینه است.


در خاتمه این جشنواره از تیم های برگزیده در سه حوزه‌ی طرح های کسب و کار، استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا تقدیر شد و جوایزی به آنان تعلق گرفت. جایزه تیم اول برگزیده(فروگانیک) در حوزه کسب و کارهای نوپا از سوی پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر