05 اسفند 1398 - 09:11

معامله ۱۵۴ هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

تالارهای مختلف بورس کالا، طی بهمن ماه سال ۹۸، شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵۴ هزار میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۱۱۱۸۷۲
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۹۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۸ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۴۱۶ هزار و ۶۰۹ تن انواع قیر، ۳۳۶ هزار و ۷۹۶ تن انواع مواد پلیمری و ۱۴۴ هزار و ۳۹۱ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار تن سلاپس واکس، ۵۴۹ هزار و ۳۶۵ تن وکیوم باتوم معامله شد.


بر اساس این گزارش، از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۶ هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی، ۵ هزار و ۶۷۵ تن روغن پایه، ۱۵ هزار و ۵۰ تن گوگرد و ۱۶۹ هزار و ۲۰۰ تن لوب کات اشاره کرد.


همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز طی بهمن ماه میزبان معامله یک میلیون و ۴۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال بود. در این تالار ۹۷۵ هزار و ۸۸۶ تن انواع فولاد، ۲۸ هزار و ۲۵۵  تن انواع مس، ۶۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶۶ تن کنسانتره، ۲۳ هزار و ۵۷۰  تن آلومینیوم، ۱۴ هزار و ۱۴۰ تن شمش روی و ۷۱ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد. افزون بر این، بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۷ هزار و ۹۸۷ تن کالا را تجربه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر