پرداخت الکترونیک سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، پنجمین همایش ملی کیفیت با حضور مقامات عالی و مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک، با هدف هم اندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگ سازی فراگیر جهت ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده‌های با کیفیت و دارای نشان استاندارد، ۴ اسفندماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

پرداخت الکترونیک سداد از سال ۹۵ با پیاده سازی سیستم های مدیریتی و اخذ استانداردها در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و سنجش شکایات و رضایت مشتری، نسبت به ارتقا کیفی محصولات و خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خوداقدام کرده است.

ترویج فرهنگ کیفیت و تاثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولیت های اجتماعی و وظیفه ای است که همواره بر عهده تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات با کیفیت کشور است و پرداخت الکترونیک سداد در حوزه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک شرکت PSP در تلاش است همچون گذشته و به صورت مستمر کیفیت خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهد و در جهت کسب  این رضایتمندی در بالاترین سطح گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =