05 اسفند 1398 - 16:12

پیشرو در حمایت از تولید و اشتغال در تمامی شهرهای کشور هستیم

مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر با تاکید برتوجه همه جانبه این بانک به رونق تولید و گسترش اشتغال در تمامی شهرها گفت:حمایت از اشتغال جوانان وکمک به رفع نیازهای بانکی واحدهای تولیدی از اولویتهای بانک است.
کد خبر : ۱۱۱۹۰۷
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری با بیان این مطلب افزود: بانک شهر با تأسی از رسالت خود که همان کمک به رشد و پیشرفت کشور در تمامی حوزه هاست؛ سرمایه های شهروندان را در قالب سپرده، جذب و آن را برای افزایش تولیدات داخلی و گسترش اشتغال در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می دهد.


وی با تاکید بر اینکه امروز شبکه بانکی و بویژه بانک شهر بازوی توانمند فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل در بازارهای کسب و کار است، ادامه داد:این بانک با استفاده از ظرفیت های خود و ارائه بسته‌های ریالی و ارزی توانسته در شرایط تحریم راهگشای بسیاری از مشکلات حوزه تولید باشد.


مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر حمایت از بخش‌های مختلف صنعتی و کمک به حفظ اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته را از جمله اهداف این بانک برشمرد و افزود: هم اکنون بانک شهر با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشور، نقش محوری در تحقق این مهم را بر عهده دارد.

برچسب ها: اشتغال بانک شهر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر